טובים השניים: האמנים שחייבים לשתף פעולה יחד . צילום מסך מהאינסטגרם

טובים השניים: האמנים שחייבים לשתף פעולה יחד

שנת 2017 מלאה בשיתופי פעולה מרשימים במיוחד, אך למרות זאת מצאנו את עצמנו מחכים בצפייה לעוד כמה שיתופי פעולה מרעננים, חדשים ובעיקר בלתי צפויים. מי הן צמד הזמרות שאנחנו מחכים לשמוע מהן? ואיזה סכסוך אנחנו מקווים לפתור?

בעולם המוזיקה שיתופי פעולה הם מאסט לכל אמן בשלב מסויים בקריירה שלו. לאורך השנים יכלנו לשים לב לכמה שיתופי פעולה שזכורים לנו עד היום. אך גם עכשיו, בעיצומה של שנת 2017, ישנם כמה אמנים שהיו רוצים לראות ולשמוע בשת"פים מיוחדים. במיוחד בשביל זה, הרכבנו רשימה של חמישה צמדים שהכי היינו רוצים לראות משתפים פעולה! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיילור סוויפט וקייטי פרי

כן, השתיים אמנם נמצאות כרגע בעיצומו של הריב התקשורתי שלהן, אך זה לא אומר שהתקווה לגביי שיתוף פעולה מוזיקלי אבדה. לשתיהן כישרון כתיבה ענק וחבל שהוא יתבזבז על שיתופי פעולה אחרים. ומעבר לעובדה שאנחנו מחכים לשלום בין השתיים כמעט כמו שהמזרח התיכון מחכה לאחד, אין ספק שזה יהיה צעד שיקפיץ להן את הקריירה. עוד לפני סוויפט ופרי, היו אלה וויטני יוסטון ומריה קארי שייצגו כראוי את קרב הדיוות. והפתיעו את העולם כולו עם הלהיט המשותף שלהן "When you believe" מתוך פסקול לסרט "נסיך מצרים"
אנחנו מקווים שהן ילמדו מיוסטון וקארי, ויעשו לנו קצת נחת על הלב עם מוזיקה טובה שתסמל סוף לריב בניהן. 

השיר המדובר של הדיוות הקודמות
 

דמי לובאטו, סלינה גומז ומיילי סיירוס

כשמדובר ביוצאות דיסני, דמי לובאטו סלינה גומז ומיילי סיירוס, הן לגמרי מה שאנחנו חושבים עליו. כל אחת מהן מתחזקת קריירת מוזיקה מפוארת כשלעצמה, עם שלל שיתופי פעולה עם אמנים אחרים, חלקם אפילו יוצאי דיסני כמו "האחים ג'ונאס" לשעבר. אך השלישיה מעולם לא שיתפה פעולה מחוץ לדיסני. ונינח לרגע שזו התגשמות חלום לראות אותן על במה אחת ביחד, זה יכול להיות בין הדברים הטובים שיקרו במוזיקה, לאור העובדה ששלושתן חזרו אלינו לאחר הפסקה עם מוזיקה חדשה ומקורית. FingerCrossed! 

כוכבי דיסני בשיר משותף, בניהם גם דמי, מיילי וסלינה
 

ביונסה וריהאנה

באמת חשבתם שביונסה וריהאנה לא יכנסו לרשימה? שתיהן בין הזמרות המצליחות שעולם המוזיקה יכל לקבל. כל אחת מהן נמצאת עשור בתעשייה, ובמשך שנים הן מכתיבות את כללי המשחק. אך למרות זאת לא זכינו לשמוע מהשתיים שת"פ מיוחד. לאורך השנים גם ריהאנה וגם ביונסה שיתפו פעולה עם אמנים מוצלחים אחרים, והלהיט שפירסם את ריהאנה היה שת"פ עם מי שלימים נהיה בעלה של ביונסה, ג'ייזי. דואט עם שתי מי שנחשבות כמשפיעות על תעשיית המוזיקה יכול לגמרי להפוך את הכללים, ולהכתיב מחדש את החוקים. 

משאפ שנעשה על ידי מעריצים של השתיים
 

זאין מאליק וקמילה קביו 

שניהם שברו את לבבות המעריצים שעזבו את הלהקות איתם פרצו (וואן דיירקשן ופיפת' הרמוני בהתאמה), כך שלגמרי ברור שדואט משותף של מאליק וקביו ישבור שיאים. הזמר כבר הספיק להוציא אלבום בכורה מצליח שהתקבל היטב אצל מבקרי המוזיקה, וקמילה תוציא את אלבום הבכורה שלה בחודש ספטמבר הקרוב. אנחנו בטוחים ששילוב הסגנונות המוזיקלים השונים של יוצאי הלהקות יצור משהו חדש שעוד לא שמענו, וישאיר אבק ללהקות אותi עזבו. 

קביו מפזזת בהופעה של וואן דיירקשן, הלהקה בה היה חבר זאין. פעם הבאה מפזזים ביחד על הבמה?
 

ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה

שני הסופרסטארים ידועים כחברים טובים, הופיעו יחד ואף הוציאו רמיקס משותף לשיר " "What Do You Mean .של ביבר, אם כי שיר משותף אמיתי של השניים עדיין לא קיבלנו גם ביבר וגם גרנדה נמצאים בתקופה האחרונה בצמיחה מוזיקלית משובחת, ואין ספק כי חיבור של השניים הוא בדיוק מה שהפלייליסט שלנו צריך כרגע. הכימיה של אריאנה וג'סטין כבר ידועה שנים רבות והכוכב אף היה בין הראשונים לזהות את הפונטציאל של הדיווה בעלת .הקול הענק, כך שדואט של השניים לגמרי יהווה סגירת מעגל ראויה

הרמיקס המשותף ל"What Do You Mean?"
 

 

תגובות