סקאוטר: הכירו את זמרת הקאברים שהולכת לכבוש אתכם. . צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הכירו את זמרת הקאברים שהולכת לכבוש אתכם.

זמרת הקאברים כוכבת המיוזקלי והיוטיוב, אלה פוליטי, כובשת את אוזנינו עם מגוון הקאברים שלה, והיא תכבוש גם אתכם בסערה מוזיקלית במיוחד! תפנו לה מקום מיוחד בפלייליסט שלכם, ותכינו את האוזניות

בקצה השני של העולם ובמקום בו התחילו רוב כוכבי הפופ העכשווים, מכבבת אלה פוליטי, יוטיוברית עם ניסיון מעל תשע שנים שעוסקת כזמרת קאברים. מילדה קטנה ועד למתבגרת שהיא היום, הספיקה פוליטי להיכנס לנעליים רבות כמו ביונסה ומארון פייב, ועוד מלא קאברים מוצלחים לשלל אמנים אחרים. אלה אמנם צעירה בגילה אבל הוכיחה רבות כי היא מבין הטובות בתחום. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיא ההצלחה של פוליטי היה עם הקאבר ההיסטרי ל "Maps" של מארון פייב, שצבר 172 אלף צפיות ביוטיוב ובו נראית נערה רגילה עם גיטרה וכישרון מבצבץ שמביאה את הכישרון שלה לידי ביטוי בסגנון היחודי שלה, היא לא מנסה לעלות לטון גבוהה מידי ולא נשארת באותו הקצב לארוך השיר, כמו מדרגות מפותלות במהלך השיר, וכל קאבר שלה מביא ממנה צבע אחר, וסגנון אחר.
הקאבר שזיכה לפוליטי מעל 100 אלף צפיות!
 
מילדה לאישה, אלה פוליטי העלתה את הקאבר הראשון שלה לפני 9 שנים, ב-2008 לביצוע "Why Not" של הילארי דאף.  אותנו היא כבשה, לא ממזמן עם הקאבר לשיר "Deja Vu" של קייטי פרי, כאשר היא ביצעה אותו בצורה האקוסטית הטובה ביותר והוכיחה לנו שאפשר להפוך שיר קצבי לשיר רגוע ובהחלט נהנו במהלך כל ההאזנה לביצוע שלה. 
קייטי הייתה גאה: אלה פוליטי בקאבר אקוסטי לפרי
 
אנחנו מאמינים שאלה מועמדת ראויה לפרוץ אל התודעה בעולם המוזיקה ואנחנו לא יכולים לחכות ולשמוע חומרים מקוריים שלה, אך כנראה שהיא תמשיך לכבוש אותנו עם קאברים שונים ומגוונים כל פעם מחדש, והאמת שאנחנו בסדר עם זה, ומאחלים לה הצלחה.

 

תגובות