לא רק השירים: הריקודים המוכרים מתוך הקליפים. צילום מסך מיוטיוב

לא רק השירים: הריקודים המוכרים מתוך הקליפים

אנחנו חיים בעידן שבו מעבר לשיר קצבי ויפה, צריך משהו נלווה. ומה זה המשהו הנלווה הזה? ריקוד! ברוב השירים שראינו לאורך השנים הצטרפו ריקודים תואמים לשיר, הנה כמה מהריקודים הכי מוצלחים מתוך הקליפים

 לשירים רבים מצורפים קליפים שמכילים ריקודים קצרים וקליטים, ריקודים המיועדים לקדם את השיר עם תנועות קלילות שיגרמו לכל אחד שיצפה בקליפ לרצות להצטרף ולרקוד. לפעמים מספיק ריקוד קליט כדי להפוך שיר ללהיט בכל העולם בעזרת שפת הריקוד. אספנו לכם 6 שירים שהפכו ללהיטים בזכות הריקודים שלהם שכולנו מכירים.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Gangam style 

השיר של הזמר הקוריאני PSY שיצא לפני 5 שנים וגרם לכולנו לזמזם מילים שאיננו מבינים כלל בשפה הקוריאנית לאחר שצבר כמעט 3 בליון צפיות ביוטיוב(!). כל ילד איי שם ב2010 ועד היום יודע את תנועות הריקוד בפזמון אך אינו מבין כלל את מילות השיר, כי לפעמים מספיק רק ריקוד קליט כדי להיות אחד השירים הכי נצפים ביוטיוב. 

 

Latinos 

השיר latinos שהגיע אלינו בשנות ה2000 ונשאר עד היום. אנו נתקלים בו באירועים משפחתיים והוא תמיד גורם לכולנו לקום ולרקוד ברגע שהדיג'יי משמיע אותו, הריקוד מורכב מכמה צעדים קצרים ופשוטים שנמשכים לאורך כל השיר וגורמים לכולם לקום ולרקוד ביחד. 

 

 Ai se eu te pego 

השיר שמוכר יותר בשם " nosa nosa" של הזמר מיקל טלו יצא בשנת 2012 וזכה לאין ספור פארודיות ישראליות, הפך לאחד הלהיטים הכי גדולים שהביאה אלינו המוזיקה הלטינית. השיר נהפך לכל כך פופולארי בזכות תנועות הידיים הקליטות שהופיעו בפזמון, תנועות כל כך קליטות שברגע שהשיר מושמע גם אחריי כל כך הרבה שנים כולנו זוכרים את התנועות בו. 

 

 Watch me 

בהשוואה לשירים הקודמים מדובר בשיר יותר עדכני שיצא לפני כשנתיים והספיק לצבור כבר 1.3 ביליון צפיות ביוטיוב, בקליפ מוצגים אנשים שמבצעים את התנועות שהזמר שר את שמן, השיר עשיר בשלל תנועות אך המוכרות ביותר הן תנועות הפיזמון שלו שחוזרות מספר פעמים במהלך השיר. 

 

Juju on the beat 

השיר של הצמד זאיי הילפינגר וזאיון מקול שיצא לפני מספר חודשים כבר הספיק להפוך ללהיט מטורף ברשתות החברתיות בזכות קטע הריקוד שהוא מכיל, מרגע שחרור השיר הרשת הוצפה במהרה באלפי סרטונים של אנשים החוזרים על תנועות הריקוד, והצמד זכה להכרה רבה בקרב בני הנוער. 

 

Macarena 

 אחרון חביב הוותיק שבחבורה, ריקוד המקרנה שכולנו הכרנו ואהבנו כילדים, הריקוד שהתחיל את הטרנד של הריקודים הקליטים ולמרות כל השנים שעברו מאז שהשיר הגיע לעולם רובנו זוכרים את תנועותיו. 

 

 



 

 

תגובות