דמי לובאטו: "ישראל אני אוהבת אתכם!". צילום מסך מיוטיוב

דמי לובאטו: "ישראל אני אוהבת אתכם!"

הכוכבת הבינלאומית, דמי לובאטו, כובשת פסגות עם אלבומה החדש "Tell Me You Love Me" שיצא בסוף השבוע האחרון. אחרי שהגיע למקום הראשון ב-40, כולל ישראל, החליטה הזמרת לשלוח מסר למעריצים בארץ הקודש

הזמרת הבינלאומית, דמי לובאטו, שיחררה בשישי האחרון, את האלבומה החדש והשישי במספר, "Tell Me You Love Me". אחרי ארבעה ימים בלבד כבש האלבום את המקום הראשון ברשימת האלבומים הנמכרים, ב-40 מדינות ובניהן גם ישראל. האלבום כולל את הלהיט החולף של הקיץ האחרון "Sorry Not Sorry" שכבש פסגות גם כן ונחת במקום ה-10 במצעד הבילבורד האמריקאי ושירים נוספים מהאלבום כמו הבלדה "Tell Me You Love Me" ו "Sexy Dirty Love" שמביא סגנון שונה לאלבום הפופ של לובאטו ומוכיח לנו שהיא כבר לא הילדה המיתולוגית של דיסני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
 
 
האלבום, "Tell Me You Love Me" שוחרר ביום שישי האחרון במקביל לאלבום של מיילי סיירוס, וכולל 16 שירים שהשאירו אותנו המומים, מהפופ הכי קיצוני לבלדות השקטות והאהובות שרק לובאטו יכולה להביא עם הווקאלס המטורפים שלה. אנחנו התאהבנו באלבום ואיתנו עוד 40 מדינות. הביקורות מהללות ואומרות כי האלבום הוא ללא ספק הצלחה מסחררת ותפנית חדשה בקריירה של לובאטו, שכן היא בכלל הודיעה על פרישה בשנה שעברה וחזרה עם אלבום טוב יותר ותדמית חזקה יותר.
 
 
אמש, דמי הודתה לישראל ולמעריצים בארץ דרך הרשתות החברתיות שלה למדינות בהן האלבום הגיע למקום הראשון, ובניהן כאמור גם ישראל שקיבלה מסר ישיר מדמי. הכוכבת לא חסכה במילים ואימוג'ים והודתה לכל מעריץ במדינה שקנה את האלבום ותרם לכך שהאלבום קיבל מקום של כבוד בראש הרשימה. הכוכבת אף הוסיפה לפוסט אימוג'י של דגל ישראל. האם אנחנו מריחים הופעה לוהטת שלה בארץ? אנחנו מקווים שכן!
 
דמי מודה לישראל!
דמי מודה לישראל!
 
 
תגיות
תגובות