סקאוטר: האם דואה ליפה היא הדבר הבא במוזיקה העולמית?. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: האם דואה ליפה היא הדבר הבא במוזיקה העולמית?

הזמרת הבריטית שחמה יותר מהגיהינום, דואה ליפה, כבר מזמן לא זמרת של עוד להיט אחד. בין צילומי שער למגזינים נחשקים והצלחות ענק עם האלבום החדש שלה עצרנו רגע לחשוב, האם דואה ליפה היא הדבר הבא בעולם המוזיקה הבינלאומי?

אחרי שבשבוע שעבר הכרנו לכם את היורשת החדשה של ריהאנה, השבוע נתמקד בזמרת שרובכם מכירים, דואה ליפה. הזמרת הבריטית שהצליחה לסקרן אותנו וגרמה לנו לתהות מה יש בה שגרם לכולם לאהוב אותה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את התודעה העולמית פרצה ליפה עם הלהיט "Be The One" שכבש את המצעדים ושבר את שיאי ההשמעות בבריטניה ובכלל העולם וצבר מעל 130 מיליון צפיות, שזהו אמנם לא נחשב בימינו להצלחה מסחררת אבל היא בהחלט הצליחה לבנות את הדמות "דואה ליפה" בצורה הטובה ביותר. בהמשך היא שיחררה מתוך האלבום את הבלדה, "Last Dance" שלא הצליחה אבל ריככה את הירידה מההצלחה של הלהיט הקודם "Be The One". 
 
האלבום, "Dua Lipa" הוא אלבום בעל כותרת הזמר, כיוון "Self Title" של שם הזמר ודואה בחרה שהאלבום ייקרא על שמה כיוון שהיא טוענת שהוא מתאר אותה בצורה הכי טובה, את האלבום היא שיחררה ב-2 ליוני 2017, ומגדירה אותו כפופ אפל ומודרני ומוסיפה כי ההשפעה שלה באלבום הייתה בעיקר מהזמרות פינק וקייטי פרי. האלבום מכיל בסך הכל 17 שירים, מתוכם בלדות שמזכירות לנו את אדל כגון "Homesick" בשיתוף כריס מרטין מהלהקה קולדפליי, שירי פופ קיצביים ובהחלט חגיגה לאוזניים, ובקיצור מדובר באלבום פופ מצוין ומודרני לכל היותר שניתן למצוא בו כל שרק נרצה, משלל סגנונות המוזיקה שמשאיר אבק לזמרים חדשים שמנסים לתפוס את מקומה של ליפה, ומקומה תפוס. 
 
"פופ אפל ומודרני"
 
 
שיתופי הפעולה לא משיאירים ספק לכוכבת הפופ הבאה, מכריס מרטין ועד מרטין גריקס, דואה ליפה מפעילה קשרים ובעיקר את מיתרי הקול ומשתפת פעולה עם השמות הגדולים כמו כריס מרטין, שון פול ומרטין גריקס, השיר שהכי הצליח משיתופי פעולה אלו היה הלהיט עם מרטין גריקס, "Scared To Be Lonely" שכבשו פסגות במצעדי המוזיקה וללא ספק מקמו את השיר בראש הטבלה.
 
לאחרונה, כבשה ליפה את המצעדים ובעיקר את הסטרימינג עם הלהיט הגדול שלה "New Rules" שנתן לנו טעימה מכוכבת פופ אמיתית, עם 300 מיליון צפיות, מקום ראשון מעל ל-7 מדינות ותארי פלטינה וזהב, הסינגל ובהחלט הציג צד אחר בדואה, הצד היותר מפותח ומוצלח שבעתיד נראה אותו הרבה, כי הלהיט הזה יעניק לדואה את המפתח לקריירה הבינלאומית שכרגע בנויה בעיקר מהשירים שלה ולא מדואה עצמה.
 
הלהיט הגדול של ליפה
 

 אז בקשר לשאלתנו מההתחלה, ליפה אכן אחד הדברים הגדולים והטובים שקרו למוזיקה העולמית, היא מביאה איתה ייחוד ושילוב של אומנות והיא הולכת להישאר אצלנו בראדר לעוד הרבה זמן. 

 

תגובות