טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לי בירן. צילום מסך מאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של לי בירן

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נעם פינבליט, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- לי בירן

לי בירן או בשם הבמה שלו "ליבי",הוא זמר, יוצר, שחקן ומלחין ישראלי והוא רק בן 27! את בירן הכרנו כשהיה בן 17 בתכנית הריאלטי "כוכב נולד" שם הגיע למקום השני והמכובד. מאז הוא הספיק להוציא אלבום אחד בשם "כיסים" שזכה להצלחה רבה, להקים הרכב מוזיקלי בשם "Band Animal" שזכה למועמדות בטקס פרטי MTV, להופיע בפסטיגלים והפקות זמר, וכמובן לשחק בסדרות מצליחות בטלוויזיה כמו "החממה", "O Boy","פצועים בראש" ועוד...

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תני לי אוויר

השיר הראשון שלנו ברשימה הוא "תני לי אוויר" שהוא גם הסינגל הראשון ששחרר בירן אי שם ביולי 2009, השיר קיצבי וכיפי שכיף לשמוע ולרקוד איתו. מספר על זוגיות כאשר בן הזוג מבקש סליחה מבת הזוג ובעצם מבקש ממנה "לתת לו אוויר". פשוט לשמוע אותו ולהתאהב, המקצב והגיטרות פשוט מוסיפות מלא לתוכן המילים וגורם לנו לרצות "לתת לו אוויר" לנשימה בשביל עוד שירים מוצלחים כאלה.

 

ניצחתי

את השיר הספיציפי הזה של לי בירן זכינו להכיר דרך הסדרה בה הוא שיחק שנקראת "החממה" שם דמותו - יפתח הר לב. "כותב" שיר לאהובתו, אלה לי. את השיר כתב והלחין בירן עצמו ובסיום הסדרה לפני כשנה וחצי יצא השיר בתור "שיר הפרידה" מהסדרה האהובה. אנחנו לא לוקחים את השיר הזה בתור שיר מסדרה אלה בתור שיר מרגש, שמספר סיפור על מישהו שאוהב מישהי ומרגיש שהוא ניצח כשהוא הכיר אותה ושהיא הכל בשבילו והוא רוצה להיות איתה.

 

שלושה חודשים

השיר השלישי שלנו הוא "שלושה חודשים", את השיר כתב והלחין בירן עצמו והוא מאוד שונה מהשירים האחרים שלו. השיר מאוד מזכיר את הביטלס - להקה שבירן מאוד אוהב ומעריך, בנוסף ישנפ אלמנטים אקזוטיים, בשיר ניתן לשמוע כלי נגינה כמו סיטאר, וכינורות. השיר מאוד זורם ונעים לשמיע. אחד השירים המוצלחים של בירן שצריכים לקבל יותר חשיפה. הקליפ שלו מוסיף עוד הרבה לשיר שם גם ניתן למצוא את השחקנית סיוון מסט שמוכרת לנו מ"ראש גדול" ו"פול מון".

 



Talking To Myself

זהו שירו האחרון של ליבי שיצא לפני כ-שנה, השיר הוא שיר באנגלית שגם אותו כתב והלחין בירן עצמו. השיר מתאר מאוד מרגש כאשר מבינים את המשמעות שלו ואת הסיבה שהוא כתב אותו. ליבי סיפר שהוא כתב את השיר אחרי לו שנודע על גירושי הוריו ובשיר הוא מתאר את רגשותיו במטאפורות. שיר זה מרגיע אותנו בזכות המנגינה האיטית שלו שגורמת לנו להתרגש כל פעם מחדש ולכן אנו אוהבים אותו מאוד.

 

האמת שלך

השיר האחרון שלנו הוא "האמת שלך" שכתב בירן עם לירן פרידמן, שיר זה היה הפתיח של הסדרה "תיכון השיר שלנו", השיר מדבר על ללכת עם האמת שלך ועם מה שאתה רוצה לעשות. לא להקשיב לאחרים ולהאמין בעצמך. שיר שנותן לנו הרבה מוטיבציה להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים גם אם אנשים לא מאמינים בנו, כי אנחנו גאים באמת שלנו.

 

 

 
תגובות