מוזיקה בסוכה: קייטי פרי נותנת שואו. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: קייטי פרי נותנת שואו

הגיע הזמן להכין פלייליסט אמנים בסוכה. והיום: הגיע הזמן להכניס את הפופ, השואו ואת הקצב של קייטי פרי סביב שולחן החג

את מלכת השואו והפופ, קייטי פרי, אנחנו מלווים לא מעט זמן אך בשנה האחרונה היא הספיקה לא מעט וגרמה לנו לרצות לארח אותה בין האושפיזין שלנו בסוכה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
בשנה האחרונה פרי כבשה את בימת הגראמי, הנחתה את טקס פרסי המוזיקה של MTV ואף שחרררה אלבום עם סבב הופעות מושקע  מהרגיל, עם אולמות מלאים ומעריצים פעורי פה עם מופע חדשני.  כמו כל סבב הופעות היא מצליחה לכבוש את הבמה, אך הפעם היא שינתה קונספט, היא קוראת לזה "מסע בין כוכבים". באמת ניתן לראות אותה מרחפת ברחבי האולם על תפאורת כוכב לכת וגיטרה אקוסטית ביד ולראות משחק כדורסל עם הקהל באמצע המופע. לראשונה היא מביאה בסבב הופעות את קונספט המגע עם הקהל, בו היא מעלה לפחות פעמיים במהלך ההופעה מעריצים מהקהל על מנת שיבקשו יחד איתה משאלות ואף ישחקו מולה כדורסל.
 
 
 
אך זו לא הפעם הראשונה שקייטי כבשה אותנו השנה, השינוי המהיר שלה, התספורת ושינוי בכלי המוזיקה, היא באלבום החדש מביאה שירים אינטימיים שכתבה וחופש המיניות, "Bon Appetit", "Chained To The Rhythm" ו "Swish Swish" שמביאים את חופש הדיבור והפוליטיקה. ללא ספק האלבום מכיל שלל של סגנונות ונושאים, כמו שרק קייטי פרי יודעת להביא.
 
 
בסוכה שלנו אנחנו מחפשים אנשים שהצליחו להביא השנה את המסר שלהם מבלי להתבייש, וקייטי בהחלט העבירה את המסר שלה במיני האח הגדול שהעבירה במשך 4 ימים "Witness World Wide" בבית מרושת במצלמות שמתעדות אותה 24 שעות ונותנות לנו את ההזדמנות להיות "עדים" אלייה. שם היא פתחה את הקלפים על השולחן ודיברה על הכל. אין ספק כי הקליפים המרהיבים והמצחיקים וחופש הדיבור בשירים החדשים, בכל אלבום וסינגל חדש שהיא מוציאה אשר מלווה בקליפ מרהיב היא מצליחה לגרום לנו להתאהב בה יותר ויותר ומוכיחה שמלכה נשארת מלכה ואנחנו לגמרי צריכים מלכה אחת אצלנו בסוכה.
 

שיהיה חג שמח, מלא באור, מוזיקה טובה

                         לכל "מוזיקה בסוכה" - לחצו כאן!


 
 
תגיות
תגובות