מוזיקה בסוכה: עילי בוטנר וילדי החוץ מחברים בינינו. צילום: משה נחומוביץ'

מוזיקה בסוכה: עילי בוטנר וילדי החוץ מחברים בינינו

חג סוכות הגיע ובדיוק בגלל זה הכנו לכם בכל יום בחג את הזמרים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו ולשיר איתם יחד את הלהיטים שכולנו אוהבים

עילי בוטנר וילדי החוץ הם כבר לא מעט שנים אחד ההרכבים היותר מסקרן ומצליח בארצנו הקטנה, בהרכב נמצאים עילי בוטנר, יוצאי כוכב נולד 8 אדר גולד ואוהד שרגאי ולאחרונה הצטרפו להרכב המצליח גל לוגסי (אחות של נועם לוגסי וזמרת הליווי לשעבר של מוקי) ותום גפן. כחלק משיריהם של ההרכב המוכר ניתן למצוא את "רץ אלייך", "קדימה הלאה", "ילדים כמונו", "אמא אבא וכל השאר" לצידו של הראל סקעת, "סוף שיש לו התחלה" ועוד'

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זו הייתה שנה מאוד מוצלחת של ההרכב, הצטרפו אליהם גל ותום, הוציאו אלבום והופיעו בכל מקום אפשרי בארץ (טפו טפו טפו), זו לגמרי סיבה מצוינת להזמין אותם לסוכה. יש בהרכב הזה משהו מאוד מיוחד, הם מביאים משהו שאין במוזיקה הישראלית כמעט בכלל, משהו מאוד אמיתי, איכותי וכיף כל כך לשמיעה. השירים שלהם מרגיעים, מעודדים ועושים המון טוב על הלב, לפחות לי. יש בהם קסם, משהו בחיבור בין כולם, למילים, ללחנים לעבודה המוסיקלית הטובה בין כולם הופכת אותם למה שהם ופייר הם לגמרי אחד ההרכבים המסקרנים שהיו פה מזה שנים. הסוכה איתם יכולה להיות מעניינת ומיוחדת במיוחד, מלאה במוזיקה, בגיטרה, ברצינות, עומק ובצחוק.

 

עילי בוטנר חיבר בין ארבעה זמרים מוצלחים במיוחד, קולותיהם מתחברים מצוין זה לזה והחברות בינהם היא צד לא פחות חשוב במוזיקה שעושים. השירים שלהם מרגשים, משמחים, נוגעים בנקודות רגישות ומצליחים לגרום לנו להתמכר, להתרגש ולאהוב אותם מפעם לפעם יותר ויותר. הרכב מסוג כזה לא היה בארץ כמעט אף פעם, ארבעה זמרים מוכשרים שמתחברים בזכות יוצר מיוחד במינו (שגם זמר מוכשר בעצמו) ומצליחים כל אחד להביא משהו אחר, שונה, מיוחד וחד פעמי למוזיקה שלנו. אז תודה שאתם כאן!

ובנימה אישית, את "עילי בוטנר וילדי החוץ" גיליתי בגלגול הקודם שלהם, כשרק עילי בוטנר, אדר גולד ואוהד שרגאי היו חלק ממנו, פייר, התמכרתי אליהם די מהר. משהו בהם גרם לי לשמוע כל שיר שלהם אחד אחרי השני, מבלי להתעייף ומבלי להשתעמם. השירים שלהם מיוחדים כל כך, הם גרמו לי להתרגש, להבין אותם, להיות עצובה ולבעיקר להתאהב בהם כל פעם מחדש, כשההרכב גדל השנה רק חיכיתי שהם יוציאו עוד שיר ואחריו עוד שיר ועוד אחד, ואז לאלבום המלא שנכנס במהרה לפלייליסט המוזיקלי שלי. 

שיהיה חג שמח, מלא באור, מוזיקה טובה

לכל "סוכה של זמרים" - לחצו כאן!

ע

תגובות