סקאוטר: קארדי בי היא מלכת הראפ החדשה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: קארדי בי היא מלכת הראפ החדשה

הראפרית הכי חמה כיום בעולם המוזיקה היא קארדי בי, שעשתה היסטוריה עם להיט סינגל הבכורה המצליח שלה. אז האם מדובר בזמרת של להיט אחד או בכוכבת החדשה של עולם ההיפ הופ?

הכירו את קארדי בי, שכובשת בימים אלה את העולם בסערה עם להיטה " Bodak Yellow", ואף נכנסה עימו לספרי ההיסטוריה כאשר הפכה לראפרית השנייה בהיסטוריה מזה 19 ששיר סולו שלה כבש את המקום הראשון במצעדים. אז האם ניקי מינאז' צריכה לחשוש למעמדה כמלכת ההיפ הופ?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מאז ומתמיד היה ברור שמקומה של קארדי (ששמה האמיתי הוא בכלל בלקאליס אלמנזר) הוא על הבמה. לאחר שסיימה את לימודיה בבית ספר לאמנויות היא החלה לעבוד כרקדנית אקזוטית במועדני לילה. במקביל הפכה בי במהרה לאושיית אינסטגרם מצליחה,כאשר היא החלה להעלות סרטונים מצחיקים וקאברים שונים. בזכות הצלחתה ברשת היא עזבה את עבודתה והחלה לעבוד ככוכבת אינסטגרם במשרה מלאה וכמנחת מסיבות.

 

So don't get comfortable ✌🏽😎

A post shared by Cardi B Official IG (@iamcardib) on

 

בעקבות הצלחתה ברשת הראפרית הצטרפה לתוכנית ריאלטי "אהבה והיפ הופ: ניו יורק" אותה היא עזבה לאחר שתי עונות כדי להתמקד בקריירה המוזיקלית שלה. המיקסטייפ הראשון שלה  יצא ב-2016 והגיע למקום ה27- במצעד האלבומים של מגזין הבילבורד, ולמרות זאת אף שיר ממנו לא הפך ללהיט של ממש. בתחילת השנה הוציאה קארדי מיקסטייפ נוסף, אך כמו קודמו הוא לא הניב להיט. אך זו הייתה רק ההתחלה לכוכבת העולה.

ההצלחה הגדולה של הראפרית הגיעה עם הסינגל " Bodak Yellow", שמתפקד כסינגל הראשון הרשמי שלה. השיר זכה להצלחה מטאורית, הדיח את השיר "Look What You Made Me Do" של טיילור סוויפט מצמרת המצעדים והכניס את הכוכבת לספרי ההיסטוריה כשהפך לשיר השני של ראפרית מזה 19 שנכנס למקום הראשון במצעד הבילבורד. מדובר בהישג שאי אפשר להתעלם ממנה, ושלל כוכבות מיהרו לברך את הזמרת על ההישג, כולל ניקי מינאז', למרות הניסיונות של התקשורת להציג סכסוך בין השתיים.

"הכניס את הכוכבת לספרי ההיסטוריה"
 

ההצלחה של " Bodak Yellow" הייתה יריית הפתיחה לקריירה של בי. היא הפכה במהרה לדמות מוכרת אצל הקהל האמריקאי, ובמקביל הפכה לאושיית אופנה מבוקשת שיושבת בשורות הראשונות בתצוגות בשבוע האופנה בניו-יורק. גם בתחום המוזיקלי קארדי לא נחה, ולפני כחודש היא שיתפה פעולה עם הראפר G-Eazy, המוכר מהלהיט " Me, Myself & I".

 

עם ההצלחה שלה לאחרונה, העבודה שהיא בכל מקום והכי חשוב, עם הכשרון שלה, איך ספק כי קארדי בי מסתמנת להיות מלכת הראפ חדשה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את המשך הדרך שלה! 





 

 

תגובות