רון נשר בהודעה מפתיעה: "הכל סביבי הוא סתם רעש גדול". צילום מסך מיוטיוב

רון נשר בהודעה מפתיעה: "הכל סביבי הוא סתם רעש גדול"

הוא אולי הכריז על האפשרות הזאת לא מעט פעמים, אך נדמה שהפעם זה רשמי. רון נשר החליט להפתיע את הקהל והעוקבים שלו בפוסט פרישה בו טען: "אני נכשלתי"

אחרי שצבר מאחוריו מעריצים שהיוו מעין "צבא אמת", שחרר כמה שירים שהפכו ללהיטים, שיתף פעולה עם אמנים שונים, היה מועמד בשלב הצבעות הראשוני בנבחרי הילדים וכמובן / פרסם לא מעט דברים נגד סטטיק ובן אל, רון נשר מחליט לעשות "קאט" מקריירת המוזיקה והפרסום ויוצא בהודעת פרישה מלאה בחשבון נפש, הסבר לקהל ובמסקנות אישיות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אפשר להתווכח הרבה על פועלו של רון נשר ברשתות החברתיות ובפרובקציות שחולל כשהחליט לצאת על לא מעטע כוכבי רשת ואמנים שונים ובניהם גם הצמד סטטיק ובן אל איתם עבד בתחילת הדרך על להיט הפריצה המשותף, אך נדמה שאחרי לא מעט סערות בנושא, נשר הבין על עצמו שהוא לא רוצה להיות מזוהה עם הדרך הזאת והחליט לפרסם הודעה מפתיעה בחשבון האינסטגרם שלו.

 

"כאדם תמיד ידעתי לקחת אחריות על מעשיי", אומר נשר ומוסיף: "לכן הבנתי היום שהכל סביבי הוא סתם רעש גדול שנובע מפרובוקציות או מלעשות המון רעש על כלום ושום דבר שכשמדובר במבחן התוצאה". על העשייה המוזיקלית שלו כתב: "השירים שלי אולי מושמעים אבל יותר כהלצה או דאחקה של החבר'ה מאשר מהרצון לשמוע או לחפש את ההיגיון והמסר מאחורי המילים", בהמשך שולח מסר גם לאנשי התעשייה וגם על הצמד המוכר "הבנתי שלבוא ולהצביע על נוכלים רמאים ושקרנים לא מעניין אף אחד, הבנתי שבכדי להמשיך בתעשייה הזאת אצטרך מתישהו לשחק את המשחק הזה שלהם ולסתום את הפה ולנסות לצייר תמונה לא אמיתית בכדי שאתם תאהבו אותי יותר ותכניסו להם יותר כסף".

 

בהמשך מספר על ההבנה שהוא צריך לפרוש: "אני מוצא לנכון לידע אתכם שנכשלתי. המופע נטול הפרסום הזה מכר רק 240 כרטיסים וככל הנראה שזה מה שאני שווה בעיני הקהל המוסיקלי שלי, שנמנה כנראה על מספר עשרות בודדות שהרי כל מי שעוקב אחרי ככל הנראה מחפש אקשן ופרובוקציות.... ואישית אין לי שום רצון להיות מוכר בזכות הדברים האלה ואם המוזיקה שלי עד כדי כך לא שווה בעיני הציבור פשוט עדיף לעשות קאט...רוצה את האלמוניות שהייתה לי בחזרה רוצה את השקט שלי ורוצה למצוא לי יעדים חדשים".

 

את הפוסט חתם הזמר בפנייה לקהל שלו: "כמסר אחרון ממני אליכם אל תתנו לפרסום לגרום לכם לחשוב שאתם שווים משהו. תראו אותי, השגתי המון בחיי אך את היעדים הגדולים שחשבתי שאשיג הבנתי שכנראה וכבר לא אשיג, לא כי איני מוכשר אלא כי אני לא אשחק בחיים את המשחק המתוקן שכולכם מכירים. לא מתבייש להודות שטעיתי ונכשלתי. עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה".

 

חברים יקרים שלום רב. הרבה פניות קיבלתי עקב ביטול המופע וסגירת הפייסבוק. כאושיית רשת ותיקה ומוכרת לעיתים גם העולם השקרי הזה מצליח להשפיע עליך ובעיקר לרעה. כאדם תמיד ידעתי לקחת אחריות על מעשיי ולכן היום הבנתי שהכל סביבי הוא סתם רעש גדול שנובע מפרובוקציות או מלעשות המון רעש על כלום ושום דבר שכשמדובר במבחן התוצאה השירים שלי אולי מושמעים אבל יותר כהלצה או דאחקה של החבר'ה מאשר מהרצון לשמוע או לחפש את ההיגיון והמסר מאחורי המילים. והבנתי שלבוא ולהצביע על נוכלים רמאים ושקרנים לא מעניין אף אחד.... הבנתי שבכדי להמשיך בתעשייה הזאת אצטרך מתישהו לשחק את המשחק הזה שלהם ולסתום את הפה ולנסות לצייר תמונה לא אמיתית בכדי שאתם תאהבו אותי יותר ותכניסו להם יותר כסף. אז מכל הלב שלי אני מוצא לנכון לידע אתכם ש.... נכשלתי. אני רון נשר נכשלתי.... נכשלתי. המופע נטול הפרסום הזה מכר רק 240 כרטיסים וככל הנראה שזה מה שאני שווה בעיני הקהל המוסיקלי שלי שנמנה כנראה על מספר עשרות בודדות שהרי כל מי שעוקב אחרי ככל הנראה מחפש אקשן ופרובוקציות.... ואישית אין לי שום רצון להיות מוכר בזכות הדברים האלה... ואם המוזיקה שלי עד כדי כך לא שווה בעיני הציבור פשוט עדיף לעשות קאט... אני לא אהפוך את עצמי ליצור שמרצה אנשים בשביל להיות מקובל בנישה כזו או אחרת או בחברה כזו או אחרת. סליחה בפני ה"צנרת" גיא לרר ו"רשת" שליוו אותי כל התקופה האחרונה בשביל כתבת עומק.... אני פשוט לא מעוניין להיות בעיני הציבור יותר. רוצה את האלמוניות שהייתה לי בחזרה רוצה את השקט שלי ורוצה למצוא לי יעדים חדשים מחוץ לעולם השקרי הזה שנקרא שואו ביזנס. פרסום זה דבר אכזרי שקרי ונוראי.... וכמסר אחרון ממני אליכם אל תתנו לפרסום לגרום לכם לחשוב שאתם שווים משהו. תראו אותי.... השגתי המון בחיי אך את היעדים הגדולים שחשבתי שאשיג הבנתי שכנראה וכבר לא אשיג... לא כי איני מוכשר... אלא כי אני לא אשחק בחיים את המשחק המתוקן שכולכם מכירים.... מסתבר שלב הוא כולה איבר חסר משמעות בעולם בו לשון ורקטום זה המתכון להצלחה. אוהב את כל מי שליווה את הדרך שלי לטוב ולרע.... תמיד שמח ללמוד עוד שיעור.... ולמדתי על בשרי. תודה לכל מי שפירגן תמך וליווה. רון נשר. בלי גימיקים ובלי פוזות. לא מתבייש להודות שטעיתי ונכשלתי. עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה.

A post shared by סקיי גדול הזין /רון נשר (@ronesherofficial) on

 

 

תגובות