לא עוצרים: מארון פייב בסינגל חדש . gettyimages

לא עוצרים: מארון פייב בסינגל חדש

הלהקה האהובה, מארון פייב שחררו אמש סינגל חדש היישר מהאלבום החדש שלהם שעתיד לצאת במשך השנה. אז לאחר סינגלים מעולים השנה, האם הצליחה הלהקה להפתיע אותנו מחדש? וגם, מי האורחת המפתיעה שמשתפת פעולה בסינגל החדש? כל הפרטים

 

אלבומם השישי של הלהקה המצליחה מארון פייב, מתקרב אלינו בצעדי ענק ובינתיים הלהקה לא מפסיקה לשחרר שירים חדשים, חודש לאחר יציאת הסינגל האחרון שלהם "that's what lovers do" עם הזמרת המבטיחה sza, אמש (ו') הם שיחררו שיר חדש מן האלבום ולגמרי לא איכזבו אותנו! 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השיר יקח חלק באלבום החדש והמבטיח של הלהקה "Red pill blues".  והסינגל החדש עונה לשם "Help me out" הלחן שלו מעט שונה ומיוחד ממה שאנחנו רגילים לשמוע בדרך כלל מהלהקה, השיר אומנם אינו סופר פופי ובנוי כמו להיט קלאסי של הלהקה אך הוא לגמרי מעניין ושונה בנוף של המוזיקה שיוצא לנו להיחשף אליה לאחרונה. הוא משלב רוגע עם נגיעות של מוזיקה אלקטרונית מה שיוצר ניגוד, אך ניגוד מהסוג שעושה רק טוב. 

 

בשיר לוקחת חלק הזמרת המתחילה ג'וליה מייקלס, אותה חשפנו בפניכם בתחילת החודש שעבר, בפינת הסקאוטר המיוחדת שלנו, כהבטחה הבאה של עולם המוזיקה. מייקלס מוסיפה את האנרגיה שלה לשיר וקולה המיוחד תורם לוויב של השיר. אין ספק שהשילוב בין קולו של אדם לוין, סולן הלהקה, וקולה של ג'וליה משתלב באופן טוב ותורם לייחודיות של השיר.  

 

 

תגובות