מוזיקה בסוכה: נואה סיירוס מביאה פופ מרענן. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: נואה סיירוס מביאה פופ מרענן

חג סוכות הגיע ובדיוק בגלל זה הכנו לכם בכל יום בחג את הזמרים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו ולשיר איתם יחד את הלהיטים שכולנו אוהבים. והפעם, נואה סיירוס

האחות הצעירה של מיילי סיירוס, כבר מזמן לא רק על תקן "אחות של", אלא גם זמרת מכובדת בפני עצמה. אומנם סיירוס הצעירה החלה את הקריירה העצמאית שלה לפני שנה אבל היא הוכיחה לנו שהיא כאן כדי להישאר. היינו רוצים את סיירוס כחלק מהאושפיזין שלנו, שתביא עמה לסוכה את המוזיקה הטובה והלהיטים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אז לפני שאתם שואלים את עצמכם: "למה דווקא היא?" נספר כי בשנה האחרונה הצליחה האחות הקטנה של מיילי לעשות מה שאמנים אחרים עושים רק לקראת האלבום השני שלהם. אומנם ההתחלה הייתה קצת קשה, היא ניסתה להיכנס לתודעה של הקהל ולקחה חלק בסדרה של אחותה הגדולה "האנה מונטנה" ובסדרה נוספת, "Doc", שפחות מוכרת לקהל בארץ. אך זה לא הביא את נואה את הפריצה שלה ייחלה לא בעולם המשחק ולא בעולם המוזיקה.

את הפריצה שלה עשתה בדיוק לפני שנה עם שחרור הסינגל "Make Me" בשיתוף האמן האנגלי, ליבראת' שללא ספק הניב תוצאות מרשימות והביא אותה למעמד בו היא נמצאת היום עם קרוב ל-100 מיליון צפיות ביוטיוב. ללא ספק מדובר הצלחה מרשימה והשיגים מרהיבים ליריית הפתיחה שלה. 

 
 
 
ובכן, סיירוס הצעירה קטפה לא מעט מועמדויות בשנה החולפת במיוחד בקטגוריות "פריצת השנה במוזיקה". אמנם הזמרת לא זכתה בהן אך היא הייתה ללא ספק מועמדת ראויה. ובכל הנוגע אלינו? היא כבר זכתה! כשהוציאה את הסינגל השני שלה "Stay Together" שמייצג את עולם הפופ בשלוש דקות בלבד בו נואה סיירוס מראה לעולם שהיא לא באה לשחק ולא חוסכת במילים. השיר אמנם לא זכה להצלחה ויראלית גדולה כמו הסינגל הראשון, אבל הוא בהחלט עשה איתה טוב ואף זכינו לראות צד נוסף שלה.  
 
 
 
נואה לא עצרה לרגע, ומיד לאחר מכן שחררה עוד שיר. הפעם, שיתוף פעולה עם הדי ג'יי הענק "מרשמלו" בשיר "Chasing Colors" שאמנם לא הצליח אך הביא לנואה את שיתוף הפעולה הראשון שלה בקריירה.
 
בסינגל השלישי שלה, "I'm Stuck" נואה מראה לנו סוף סוף את צד הקאנטרי שבה ומצליחה להפנט אותנו עם שיר קצבי, קליל וקליט במיוחד. גם הסינגל הזה לא זכה להצלחת ענק אבל היא הביאה שיר קאנטרי עכשווי שמשלב בין עולם הפופ האהוב והעדכני לעולם הקאנטרי.   
 
 
אלבום הבכורה של נואה עתיד לצאת במהלך השנה הקרובה. מתוכו כבר הכרנו שלושה שירים, ואנחנו מחכים לשמוע מה עוד יש לסיירוס הצעירה להציע. אין ספק שהיא שילוב של כמה יסודות מוזיקליים ביחד. הפופ עם הקאנטרי, והחוצפה שמתלווה כל אלה הפכו את נואה לנואה. בימים אלו ממש נואה עושה עוד צעד שמהווה חותמת שהיא אכן על הדרך הנכונה, ונבחרה לחמם את הטור של קייטי פרי שירוץ בכל רחבי אמריקה. נואה סיירוס היא ההוכחה לכך שהכישרון הוא טבעי, והכי היינו רוצים את הכישרון שלה איתנו בסוכה! 
 

שיהיה חג שמח, מלא באור ובמוזיקה טובה 

 לכל "מוזיקה בסוכה" - לחצו כאן

 




 

 

 
תגובות