סקאוטר: התאומות המוזיקליות שמאיימות לכבוש אתכם. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: התאומות המוזיקליות שמאיימות לכבוש אתכם

התאומות ניקי וגבי מתחזקות עמוד יוטיוב פעיל המשלב בין האהבה שלהן לביוטי ומוזיקה ומצליחות להוכיח לכולם שגם כישלון מפואר תורם לקריירה מוצלחת. אז האם יש להן את מה שדרוש כדי להצליח?

בשבוע שעבר הכרנו לכם את הנכד המוזיקלי של בוב מארלי, סקיפ. והוויב המשפחתי נשאר כשנכיר לכם את התאומות המוזיקליות ניקי וגבי שהחלו את דרכן באודישן כושל בתוכנית הריאליטי אקס פקטור וניתבו את דרכן לעולם היוטיוב, שם הצליחו לשלב בין עולם הלייף סטייל למוזיקה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ניקי וגבי דמרטינו הן אחיות תאומות אך שונות. את השוני הן משלבות בערוץ היוטיוב שלהן "Niki and Gabi". הן התחילו את דרכן המוזיקלית באודישן לא מוצלח במיוחד ל"X Factor" האמריקאית אך לא נתנו ל"כישלון" שחוו להשפיע והן החלו לעלות סרטוני לייף סטייל ליוטיוב ועם הזמן גם קאברים שהפכו לויראלים. 

חלק מתוך האודישן לאקס פקטור
 

לאחר זמן קצר הקאברים תפסו תאוצה ולפני כשנתיים הן החליטו לעלות שיר מקורי שלהן, שנקרא "It" (הרבה לפני הליצנים), לאחר מכן הן פרסמו גם עוד מספר קאברים עם קליפים מושקעים וגם עוד מספר שירים מקוריים כמו "First" ו"RU" שהגיעו למיליוני צפיות. השירים שהבנות הוציאו נועדו להצלחה גדולה עקב העובדה שהן מוצלחים ומושקעים. 

 

השירים נופלים לקטגוריית המיינסטרים, אך במקרה שלהן זה לא לרעה. וגורמים לנו רק לדקלם אותם כמו כל להיט מן השורה. ניתן לראות שהן לא נתנו לאודישן הדי גרוע מ"X Factor" להפריע להן לעשות מוזיקה ואפילו שיתפו זאת בסרטון "Story Time" לפני מספר חודשים. השירים החדשים שלהן גורמים לנו מצב רוח טוב ועם כמה שהן שונות, גווני הקול שלהן מתחברים מעולה ביחד.

 

עם עוד שירים כמו שהוציאו עד כה, אנו צופים לתאומות הצלחה גבוהה מאוד בתחום המוזיקה. הן ההוכחה לכך שכישלונות הן חלק בלתי נפרד מהקריירה והוכיחו לכולנו שתמיד יש הזדמנות שנייה. 

 
תגובות