בלתי נשכח: ההופעות הבולטות בתצוגה של ויקטוריה' סיקרט. צילום מסך מיוטיוב

בלתי נשכח: ההופעות הבולטות בתצוגה של ויקטוריה' סיקרט

לא רק אופנה עילית. תצוגת האופנה של ויקטוריה' סיקרט הביאה איתה כמה הופעות מיוחדות ובולטות במיוחד היישר מתצוגות האופנה , מביונסה וסלינה גומז ועד לריהאנה. סיכמנו לכם את ההופעות הבלתי נשכחות

כמידי שנה מתקיימת תצוגת האופנה של רשת האופנה ויקטוריה'ס סיקרט, בה משתתפות מיטב הטופ מודל שיש לנו. כחלק מהאירוע אמנים רבים לוקחים חלק ומופיעים בתצוגה. אז לכבוד התצוגה שמתקיימת ממש היום (ב') בלילה הנה כל ההופעות הכי טובות שהיו על בימת תצוגת האופנה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אריאנה גרנדה 

כיאה לארי ולהופעות שלה, גם כאן ההופעה הייתה פופית וכייפית לצפייה. גרנדה הופיעה  ב2013 עם מחרוזת שירים שבינהם היו "Love me harder" "Bang Bang", "Break free  וסיימה עם הלהיט הענקי שלה "Problem". ארי נתנה שואו ולגמרי הרגישה נוח בבימה הגדולה של התצוגה. 

 

 דסטני צ'יילד 

נעבור ללהקה שגילתה לנו את קווין בי, דסטני צ'יילד. אז הרבה לפני שהייתה סוליסטית מצליחה ביונסה הייתה חלק מלהקת הבנות. ובשנת 2002 הופיעו בתצוגת האופנה שהיה כולו בוויב כריסמס. הבנות שרו מחרוזת שירי כריסמס ולמרות שההופעה לא הייתה עמוסה באפקטים, היא הייתה קסומה ולגמרי בלתי נשכחת. 

 

 דה וויקנד 

הבאד - בוי של עולם המוזיקה גם הופיע על הבמה הגדולה לפני כשנתיים, שבועות ספורים אחרי הפרידה המתוקשרת מהמלאכית, בלה חדיד שדיגמנה באותה התצוגה. דה וויקנד נתן שואו גדול ועוצמתי, כזה שזכור עד היום בין ההופעות הטובות שידעה בימת התצוגה. הוא הופיע עם להיטיו מהאלבום האחרון "Starboy" 

 

 פאל אאוט בוי וטיילור סוויפט 

כשמדברים על הופעות בלתי נשכחות, מדברים על השילוב הזה. להקת הרוק Fall Out Boy הופיעה בשנת 2013 ביחד עם טיילור סוויפט בתצוגה, ואנחנו לא יכולים להישאר אדישים לגביה! השילוב הטוב בניהם הפך את ההופעה מפשוטה למדהימה וכמובן שאי אפשר להתעלם מהנוכחות של טיילור והאאוטפיט שלבשה שנתן עוד פאן הורס להופעה. 

 

 מארון פייב 

ואם חשבתם שנהיה פה לוהט בגלל התצוגה אז טעיתם, כי ההופעה של מארון פייב העלתה את רמת החום האנושי שלנו. ב2011 הופיעה הלהקה עם הלהיט הנוסטלגי שלהם "Moves Like Jagger" בהופעה קופצנית ומרימה ובאותה הופעה זכינו לקבל גם רגע רומנטי בין אדם לוין ואשתו שדיגמנה באותה התצוגה. 

 

 ליידי גאגא 

ועכשיו להופעה הכי טרייה שהתקיימה שנה שעברה, של מלכת הרוק פופ הענקית, ליידי גאגא. הזמרת חזרה אלינו בשנה שעברה עם אלבום חדש לאחר הפסקה ארוכה מהמוזיקה ביחד עם האלבום "Joanne". וכבר באותה השנה חודשים ספורים לאחר ששיגעה את כולם עם הצלחת האלבום, הופיעה בבימת התצוגה עם מחרוזת שרים מתוך האלבום וכבשה את כולם עם היכולות הווקאליות שלה 

 

 סלינה גומז 

הזמרת האהובה הביאה עימה טונות של גירל פאוור לבמה כשהופיעה בתצוגה הנודעת בשנת 2015. גומז הופיעה במערכה בה הוצג הליין הצעיר של המותג ״Pink״ וכבשה את המסלול עם ביצוע ללהיטים ״Hands to myself״ ו״Me & Girls״ בהופעה שהייתה כולה חגיגה גדולה של כוח נשי. הכי אני והבנות שלי! 

 

ריהאנה 

את הרשימה הארוכה נחתום על ההופעה הכי טובה שידעה התצוגה. והיא שייכת למלכת השואו, ריהאנה. רירי הופיעה ב2012 עם הלהיט שלה באותה תקופה "Diamonds". ההופעה של ריהאנה כללה תפאורה שנתנה וויב אפל לשואו, אך מה שהפך את ההופעה לכל כך טובה הם היכולות הווקאליות שהפגינה ריהאנה שכבשו אותנו יותר מהכל. 

 

 

תגובות