ברונו מארס בדרך לארץ? עושים סדר בשמועות. צילום: GettyImages

ברונו מארס בדרך לארץ? עושים סדר בשמועות

האם ברונו מארס יופיע בארץ? בשעות האחרונות מעריציו של הזמר בארץ בהיסטריה והתרגשות שיא בעקבות שמועות על הגעתו של הכוכב לארץ. אך מסתבר כי השמועות כלל לא נכונות ונכון לרגע זה לא מתוכננת לזמר האהוב הופעה בארץ

הקיץ האחרון היה מלא בהופעות בין לאומיות וכוכבים רבים שטפו את במות ישראל - בריטני ספירס, לאלי אספוסיטו, מאלומה, שון פול, ג'סטין ביבר וג'יי בלאווין ועוד רבים נוספים הביאו לארצנו הקטנה קצת אבק כוכבים חו"לי. בשעות האחרונות נפוצה שמועה ברחבי הרשת כי גם הזמר ברונו מארס יצטרף לרשימת האמנים שכללו את ישראל בסיבוב ההופעות העולמי שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הראשון לפרסם על הידיעה המרגשת היה הבלוגר יובל אראל שכתב הזמר האהוב יופיע בקיץ הקרוב על בימת הירקון כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו וכי חברת בלוסטון היא האחראית על הבאתו של הכוכב ארצה. מבדיקה של פרוגי עם בלוסטון עולה כי מדובר בשמועות בלבד וכי אין שום בסיס למידע שפורסם בבלוג המוזיקה, ולערנו - נכון לכתיבת שורות אלו, מארס לא יופיע בארץ.

© gettyimages

מחברת בלוסטון נמסר כי: "הפרטים שפורסמו על ידי יובל אראל תמוהים ואין בינם לבין המציאות כל קשר. בהינתן והחברה תחליט להביא את ברונו מרס לישראל היא תדאג לפרסם זאת באופן מקצועי ולא בבלוג כזה או אחר".

מיובל אראל נמסר: "במסגרת פעילותי בבלוג שלי הגיע לידיעתי ממספר מקורות שברונו מארס יגיע לישראל".

 

תגיות
תגובות