כל האמת מאחורי ההופעה של סלינה גומז בטקס ה-AMA . gettyimages

כל האמת מאחורי ההופעה של סלינה גומז בטקס ה-AMA

ביום ראשון האחרון התקיים טקס פרסי המוזיקה האמריקאית (AMA), והרשת לא יכלה להישאר אדישה עקב ההופעה המפתיעה של סלינה גומז בטקס, לראשונה עם הסינגל החדש שלה "Wolves". אז מה קרה בהופעה? והאם היא באמת השתמשה בפלייבק? כל הפרטים בכתבה

לסלינה גומז הייתה שנה עמוסה במיוחד, עם חזרתה למוזיקה חשפה גומז כי עברה ניתוח להשתלת כליה ושיחררה מוזיקה חדשה ומרעננת. וגם תחזקה קרוב לשנה זוגיות פוטוגנית למדי עם הזמר דה וויקנד שנגמרה לפני כמה שבועות כאשר צצו ברשת תמונות של סלינה עם האקס המיתולוגי ג'סטין ביבר ואף לפני כשבוע פורסמה תמונה ראשונה של השניים בנשיקה זוגית ראשונה מאז שחזרו אחד לשנייה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ביום ראשון האחרון כל העולם נשא עיניו להופעה של סלינה גומז. בימת ה-AMA תמיד הייתה מקום מפלט לזמרת הצעירה, עליה היא דיברה על הנושאים שהכי כואבים לה. תחילה זה היה בשנת 2015 עם ההופעה המרגשת שלה עם "The Heart Want What It Wants", ובשנה שעברה כשהופיעה לראשונה לאחר שהשתחררה מהמרכז לבריאות הנפש ונשאה נאום מרגש. וביום ראשון האחרון היא הופיעה שוב על בימת הטקס והפעם עם הסינגל החדש שלה "Wolves" בשיתוף עם הדיג'יי המצליח מרשמלו. 

 

אך לא כולם ראו את ההופעה בעין יפה. לצד התגובות המחממות שחיבקו את הזמרת, נותרו תגובות מזלזלות שהאשימו את גומז בשימוש בפלייבק, מה שאומר שהיא לא שרה בלייב בזמן המופע. את ההשערות האלו הסיקו הגולשים משום שהזמרת הייתה נפולת פנים במשך ההופעה וכיסתה את פנייה. 

סלינה גומז
סלינה גומז © GETTYIMAGES

אתר TMZ דיווח היום כי מקורבים לג'סטין ביבר סיפרו להם כי סלינה אכן שרה בלייב בטקס, ושהיא אפילו לא רצתה לרקוד כי חששה שזה יפריע לה לשיר. ובאשר לאיך שהיא הופיעה, נאמר כי הפנים הנפולות היו חלק מההופעה ומהשואו. 

ובתכלס? אנחנו נהנים לראות את סלינה מופיעה, כך שגם אם השמועות נכונות וגם אם לא, אנחנו עדיין אוהבים אותה! 

 

תגובות