חנוכיה מוזיקלית: טיילור סוויפט האירה לנו את השנה. צילום מסך מיוטיוב

חנוכיה מוזיקלית: טיילור סוויפט האירה לנו את השנה

היום אנו מדליקים את הנר השמיני והאחרון בחנוכיה, ובעצם מסיימים את חג החנוכה האהוב. לכבוד כך, כתבי המוזיקה שלנו מספרים בטור מיוחד לכבוד החנוכה- מי הוא הזמר\ת שהאיר\ה להם את השנה. מי שתסיים את הטור המיוחד שלנו, תהיה לא אחרת מאשר טיילור סוויפט שלגמרי האירה לנו את השנה

הזמרת שהכי האירה לי את השנה הייתה טיילור סוויפט. כבר במשך מספר שנים טיילור נחשבת לאחת מכוכבות הפופ הבולטות ביותר בעולם ומקפידה ליצר לנו להשתלט לנו על הפלייליסט שנה אחריי שנה. גם השנה, היא לא איכזבה אותנו ולא הפסיקה להפתיע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טיילור סוויפט פרצה לחיינו קצת לפני 12 שנים. מאז, אחרי מעל 6 אלובמים והרבה שירים מוצלחים וממכרים, טיילור ממשיכה לקטוף ולקטוף הישגים נחשקים, והיא בהחלט  נחשבת לאחת הזמרות הטובות ביותר בביצת המוזיקה הבין לואמית.

"טיילור סוויפט האירה לנו את השנה" © צילום מסך מיוטיוב

טיילור הספיקה המון השנה, היא התחילה בלהבהיל את כולנו כשהחליטה להשבית את משתמש האינסטגרם שלה ומחקה בו את כל התמונות, וכאשר היא החליטה להחזיר אותו הוא חזר עם בשורה משמחת בידיו- הודעה על יציאת האלבום החדש שלה "raputation", שהוא כמובן עוד סיבה לכך שהשנה לגמרי הייתה השנה של טיילור. האלבום נפתח בשיר "look what you made me do" שגרם לנו להבין שטיילור עשתה שינוי משמעותי והאלבום הזה לא יהיה דומה לקודמיו, וכמובן הכריז שטיילור הישנה מתה, והשנה אנו נקבל טיילור חדשה ומשופרת.

גם בעולם הפרסים טיילור כיכבה כאשר זכתה במספר פרסים, הבולט בינהם היה בטקס הvma בו זכתה בפרס על שיתוף הפעולה הטוב ביותר על שירה עם זאין מאליק. טיילור סגרה את השנה הסופר מדהימה שלה כאשר כיכבה על השער של המגזין 'time' כאחת מאנשי השנה שלהם וקידמה את פרויקט #metoo העוסק במלחמה נגד הטרדות מיניות. בשבילי, בגלל כל אלו, היא הזמרת שהאירה לי את השנה.

תגובות