טופ 5: פלייליסט יום הולדת לסיה. צילום: GettyImages

טופ 5: פלייליסט יום הולדת לסיה

היום (ב') לזמרת האהובה סיה, יש יום הולדת!. לכבוד המאורע, החלטנו להקדיש לה את הטור השבועי שלנו- טופ 5, ולבחור את חמשת השירים הטובים ביותר שלה בעיננו. אז, איזה שירים נבחרו?

סיה קייט איסבל פרלר הידועה בשמה הפרטי- סיה, חוגגת היום 41 חורפים. לכבוד כך, החלטנו להציג את חמשת השירים שהצליחו לכבוש אותנו. אחת הפריצות הגדולות של סיה בקריירה המוזיקלית החלה ב2016 כאשר יצא לאור הסינגל הראשון"chandelier"  שזכה להצלחה ענקית ברחבי העולם. מאז סיה הספיקה להוציא אלבומים רבים ומצליחים. אין ספק שהבחירה הייתה קשה, אך למרות זאת בחרנו את אלה שהכי נכנסו לנו ללב ובעיקר לפלייליסט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


Chandelier

"Chandelier" הוא השיר הראשון שבחרנו להציג בחמשת השירים המובחרים של סיה. הוא יצא לאור במרץ 2014 ושימש כסינגל ראשון מתוך אלבומה השישי של הזמרת ""1000 Forms of Fear. הסינגל היה אחד מהפריצות הגדולות של סיה בקריירה המוזיקלית, הוא זכה להצלחה ענקית כאשר עמד בראש המצעדים אליהם נכנס. בנוסף, הקליפ שיצא לשיר צבר למעלה מ-1.7 מיליארד צפיות והפך לשיר במקום ה-21 שנצפה ביותר ביוטיוב.

 

Elastic Heart

בינואר 2015 יצא לאור השיר "Elastic Heart" כסינגל רביעי מאלבומה השישי של סיה "1000 Forms of Fear". כיום הסינגל המצליח צבר כבר מעל ל- 800 מליון צפיות. וללא ספק היה אחד האייקונים לשנת 2015. הקליפ של השיר מהווה חלק מטרילוגיית הקליפים אשר התחילה עם "Chandelier" בכיכוב הרקדנית מדיסון זיגלר, אותה רקדנית שמופיעה בקליפים רבים ומצליחים של סיה.

 

Alive

"Alive" יצא לאור בספטמבר 2015 ושימש כסינגל ראשון מתוך אלבומה השביעי של סיה, "This Is Acting". הסינגל זכה להצלחה רבה וצבר מעל ל-180 מיליון צפיות. לא הרבה יודעים, אך במקור הסינגל נכתב לזמרת הגדולה, אדל. למרות זאת החליטה הזמרת לבסוף שלא להשתמש בו. הסינגל הוא אחד מהשירים הגדולים והמרגשים ביותר של סיה ואנחנו בהחלט יכולים להבין למה.

 

Cheap Thrills

"Cheap Thrills" הוא הסינגל השני מהאלבום "This ls Acting". השיר יצא לאור בפברואר 2016 והגיע למעל ל-900 מיליון צפיות. גם כאן, השיר נועד לזמרת אחרת- והפעם, ריהאנה. אך גם היא וויתרה עליו ולבסוף הוא בוצע על ידי סיה בשיתוף פעולה עם שון פול. למרות שלאחר כמה חודשים סיה החליטה להוציא גרסה משל עצמה. השיר הוא שיר סינת'פופ-"רגאי מהול"-קופצני, הוא משלב קצב טרופי ושכבות סינתיזה בסגנון פופ ודאנס.

 

The Greatest

הסינגל האחרון ברשימת הטופ שלנו, הוא לא אחר מ-" The Greatest" שגם הוא חלק מהאלבום " This ls Acting". הוא יצא לאור בספטמבר 2016 וזכה להצלחה רבה עם למעלה מחצי מיליון צפיות ביוטיוב. בקליפ אנחנו שוב רואים את הרקדנית המוכשרת שמצייגת את סיה, מדיסון זיגלר. ואין לנו צל של ספק שגם כאן, השיר לוקח חלק גדול מבין השירים המרגשים והנוגעים ביותר של סיה. 

 

 

תגובות