בשורה משמחת: הזמרת לורד תופיע בישראל ביוני הקרוב. צילום: Gettyimages

בשורה משמחת: הזמרת לורד תופיע בישראל ביוני הקרוב

אחרי גל של אמנים גדולים מסביב לעולם שכבר נחתו בישראל, כעת גם הזמרת הניו-זנלדית תגיע לארץ הקודש להופעה מיוחדת בחודש יוני. כל הפרטים

היכונו לעוד הופעה נוצצת בינלאומית נחשקת במיוחד. אחרי שרק בשנה האחרונה הופיעו כאן אמנים כמו ג'סטין ביבר, בריטני ספירס, מאלומה, רובים ושושנים ועוד, כעת גם הזמרת האהובה והצעירה, לורד, תגיע להופעה בישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תופעת הפופ המיוחדת שפרצה בשנת 2013 עם הלהיט הגדול "Royals", יוצאת לסיבוב עולמי עם האלבום החדש שלה, "Melodrama" ובין היעדים הבינלאומיים נמצאים גם גני התערוכה בתל אביב.

 

אלבומה "Melodrama", שיצא ביוני האחרון, הצליח לכבוש סביבו כל אוזן פנויה בעולם ומסתמן כאלבום השנה בהמון מובנים: מהכתרה רשמית במגזין NME (שלראשונה מזה עשור העניק גם את אלבום השנה וגם את שיר השנה על Green Light לאותו האמן), דרך מועמדויות זוהרות לגראמי ועד להצבעה ברגליים של הקהל.

 

ההופעה המתוכננת תתקיים בחודש יוני הקרוב (5.6.18) ומה שמיוחד בה היא העובדה שאזור ההופעה לא יחולק לאזורי גולדן, VIP או דשא  - אלא מופע אחיד לכולם באותו המחיר. את הכרטיסים להופעה יהיה ניתן לרכוש כבר היום (ב') בשעה 11:00 באתר איוונטים ו-3000 הכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר 289 שקלים בלבד (מחיר כרטיס מלא להופעה עומד על סך 329 ש״ח).

אם מפיקי המופע זקוקים להמלצה להופעת חימום, אנחנו נמליץ על רוני דלומי - שכן היא בערך הכפילה של לורד בישראל (וגם כי אנחנו חולים על השירים שלה וזה).

תגיות
תגובות