חנוכיה מוזיקלית: דואה ליפה האירה לנו את השנה. צילום מסך מיוטיוב

חנוכיה מוזיקלית: דואה ליפה האירה לנו את השנה

דואה ליפה היא אחת הזמרות היותר מעניינות שיצא לנו להכיר השנה. היא עולה לנו בראש בעיקר בשל הלהיט שאנחנו לא מפסיקים לשמוע, ההצלחה ענקית מאחוריו והרבה חוקים חדשים. אז למה בחרנו בדואה ליפה לחנוכייה שלנו, ואיך הייתה השנה שלה?

השם דואה ליפה אולי לא מצלצל מוכר לכולם יש על ההתחלה, היא לא זמרת ותיקה של כמה שנים במוזיקה והיא התפתחה בעיקר השנה עם שיתופי פעולה בלתי נשכחים. בינהם שון פול " "No Lie וכריס מרטין " "Scared To Be Lonelyוכמובן עם הלהיט הקיץ "New Rules" שהוכיח שגם בלי הרבה פרסים הוא המושמע ביותר בתקופה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליפה באה ממשפחה מוזיקלית. אביה הוא זמר אלבני מוכר. כבר בגיל 14 היא התחילה לבצע קאברים לשירים מוכרים ולפרסם אותם. יותר מאוחר חזרה גם ללונדון והחלה לדגמן וגם להתחיל לפתח את החלום להיות זמרת.

"אז למה היא הנר שלנו?" © צילום מסך מיוטיוב

אמנם שנתיים לפני כן ליפה הספיקה להגיע להישגים מרשימים כמו סיבוב הופעות באירופה, להוציא סרט תיעודי ולהיות מדורגת במקומות גבוהים במצעדים באירופה, כך שהפריצה הגדולה כבר הייתה ברורה. אך אין ספק ששנת 2017 היא השנה המשמעותית ביותר של ליפה. למרות שהיא עבדה כבר שנתיים קודם לכן הפריצה הגדולה שלה הייתה השנה, ולא יכולנו להתעלם ממנה. ליפה השנה הספיקה להוציא את אלבום הבכורה שלה, לזכות בפרסים ולהיות מועמדת בקטגוריות פרסים רבות. הסינגל שלה "New Roles" הספיק להיות השיר הראשון שהגיע לראש מצעד הלהיטים הבריטי מאז "Hello" של אדל . 

אז למה היא נר בחנוכייה שלנו? כי למרוץ שהיא פרצה רק השנה, ואף על פי שאין לו מליוני צפיות, בעיננו, הוא אכן עונה על הדרישות לנר בחנוכיה- שיר טוב, ממכר ומדהים. בנוסף, בשביל זמרת חדשה הוא בהחלט השיג את המטרה וגרם לנו להתאהב בו ובה, ויחד עם זאת מוכיחה שהיא לא זמרת של להיט אחד ויש לה עוד מה לתת לנו. דואה ליפה ללא ספק צריכה לקחת חלק בחנוכייה כי היא מוכיחה שיש מקום לאמנים חדשים וגם מייצגת אותם ובהחלט מאירה את החנוכייה באור אחר גדול ומלא כישרון.

 

 לכל "חנוכיה מוזיקלית" - לחץ כאן

תגובות