עושים מחווה: ברונו מארס וקארדי בי חוזרים לשנות ה-90. צילום מסך מיוטיוב

עושים מחווה: ברונו מארס וקארדי בי חוזרים לשנות ה-90

הפתעה מתוקה לכבוד סופ"ש" ברונו מארס שחרר גרסת רמיקס לשירו,, והפעם הוא מארח את הראפרית המדוברת של התקופה האחרונה, קארדי בי. ויש גם מחווה לסדרת טלוויזיה אייקונית

אחת מהתופעות המוזיקליות של שנת 2017 הייתה יצירת רמיקסים לסינגלים מצליחים וצירוף אמן נוסף שיתרום את קולו ללהיט התורן. עשה את זה לואיס פונסי שצירף את ג'סטין ביבר ל"דספסיטו" וגם ג'יי בלאווין וסיונסה הקליטו גרסת רמיקס ל-"Mi Gente". אבל, אם חשבתם שהטרנד הזה ייעלם מהעולם המוזיקלי עם פתיחת ה שנה החדשה, אתם טועים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הפעם הגיע תורו של הזמר עטור הפרסים, ברונו מארס, אבל הוא מצרף גם קליפ ומחווה אומנותית. הזמר המוכשר, חבר לראפראית המדוברת של החודשים האחרונים, קארדי בי, וביחד הם יצרו גרסת רמיקס חדשה לשיר, "Finesse", מתוך האלבום האחרון שלו, "24K Magic". 

בעוד שהשיר המקורי שוחרר כסינגל מהאלבום והופץ ברשתות החברתיות, הגרסה המחודשת זכתה לקליפ צבעוני ומושקע שכולו מחווה לאחת מתכניות הטלוויזיה האייקוניות של שנות ה-90, "linig in colo". מארס שאב השראה מהתכנית, שהיא אחת מהאהובות עליו, והביע הערכתו בעזרת הסט שדומה שתי טיפות מים למקור, התלבושות של השניים ותנועות הכריאוגרפיה שהוא מבצע בקליפ ומזוהות עם הסדדרה.  

חדי העין יכולים לראות גם את ג'ניפר לופז, לפני שהפכה לג'ני פרום דה בלוק
 

 

תגובות