המוזיקה מדברת: סאבלימינל בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

המוזיקה מדברת: סאבלימינל בסינגל חדש

סאבלימינל עובד מאוד קשה בתקופה האחרונה. תוך כדי היותו מנטור בתכנית "אקס פקטור", הוא לא זונח את קריירת המוזיקה שלו, והבוקר (ה) משחרר שיר וקליפ חדשים. אז מה חשבנו עליו?

אם לא שמעתם הרבה מאוד את השם "סאבלימינל" בתקופה האחרונה, כנראה שלא הייתם ערים לגמרי. השנה, הוא נכנס לסגל המנטורים בתכנית "אקס פקטור" כשופט במקום רמי פורטיס, וחוץ מהתכנית, הוא ממשיך לעבוד על קריירה מוזיקלית. יום (ה), הוא נותן למוזיקה לדבר, ומוציא לאוויר העולם שיר ראשון מתוך אלבום חדש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלבומו הקודם של סאבלימינל זכה להצלחה רבה, ומספר פרסים נחשקים מאוד בתחום המוזיקה. עם שחרור הסינגל החדש, הוא מביא איתו צפייה מאוד גבוהה. את השיר כתב והלחין סאבלימינל בעצמו, ומצרף אליו קליפ שצולם איי שם בקייפ טאון באפריקה הרחוקה וכיכבו בו שלל רקדנים מדהימים מכל רחבי אפריקה שהעבירו אלינו את האווירה האפריקאית, כיאה למנגינת השיר.

 

השיר הוא קצבי וכיפי, וגורם לנו רק לרצות לרקוד עוד ועוד וזאת בנוסף למשמעות והמסר שמאחורי השיר, שמדבר על  גזענות בכל מקום, על קבלת האחר והשונה.  זה בדיוק השיר שאנחנו זקוקים לשמוע לאור כל מה שקורה בתקופה האחרונה. הוא בדיוק מה שאנחנו רוצים לשמוע! המילים מעולות, הלחן, הביצוע והעיבוד הוכיחו לנו שסבלימינאל, האיש שאחראי עליהם, הוא אחד הראפרים הכי טובים בארץ!

סאבלימינל יופיע ב-7.2, יום רביעי, במועדון התיאטרון בתל אביב, כחלק מסיבוב ההופעות הנוכחי שלו

תגובות