איך הכל התחיל: האודישנים של הזמרים המצליחים. צילום מסך מ"אקס פקטור"

איך הכל התחיל: האודישנים של הזמרים המצליחים

תוהים על איזו במה עדן בן זקן עמדה לראשונה? מי היה השותף של בן אל לפני סטטיק? ומאיזו תכנית פרש עומר אדם? ריכזנו עבורכם כמה מהאודישנים שהכי זכורים לכולנו מתכניות הריאלטי והובילו את הזמרים הגדולים להצלחה המסחררת

כיום יש לא מעט זמרים שניגשים לתכניות ריאלטי מוזיקליות כדי להגשים את החלום הגדול שלהם ולפרוץ בתחום. בין כל הזוכים הגדולים ובין כל המתמודדים האחרים, תוכלו למצוא גם כמה מהם שעקב תכניות אלו הפכו לזמרים הכי חמים של התקופה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


בן אל תבורי- כוכב נולד

את השם בן אל תבורי כולנו מכירים כצמד של סטטיק (לירז רוסו) שהפכו יחד בשנתיים האחרונות לצמד המצליח בארץ. את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה התחיל תבורי כאשר שר עם אביו, שימי תבורי. מה שלא הרבה יודעים זה שלפני סטט בוי, לבן אל היה פרטנר אחר לתחביב שלו שהצטרף אליו לחדר האודישנים של העונה השביעית בתכנית "כוכב נולד". באודישן דניאל (אחיו) עבר ואילו בן אל עצמו לא עבר ויצא בתחושה שהוא "לא בשל" כפי שאמרו לו הבוחנים. אם תשאלו אותנו, אנחנו בטוחים שהיום הדעה שלהם שונה לחלוטין.

 


יובל דיין- the voice

את האודישן של יובל בתכנית "The voice" בו ביצעה ביצוע מדהים לשיר "שאריות מהחיים" כולנו זוכרים לטובה.
בעיקר מהסיבה שתוך כמה רגעים היא כבשה את כל ארבעת המנטורים (ואותנו) שהסתובבו כדי לגלות מי הילדה עם הקול הכל כך מיוחד הזה. מיד היה ברור שהיא תגיע לגמר ואף תנצח בו. אבל התוכניות של כולנו השתנו כאשר בחצי הגמר הודיעה יובל על פרישתה, בטענה שהיא רוצה לעשות את הכל בקצב שלה, ובדרך שלה. לאט לאט עשתה זאת והפכה לאחת הזמרות הבולטות ביותר בשנים האחרונות.

 


נדב גדג'- הכוכב הבא

נדב גדג' הגיע לעונה השנייה של תכנית הריאלטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" בעודו בן 16 בלבד ושר את השיר "Mirrors" של ג'סטין טימברלייק, לכולם היה קשה להאמין שהקול המדהים הזה שייך לילד כה צעיר. גדג', שעלה לישראל מצרפת כשהיה ילד, הפתיע אותנו בהמשך התוכנית כאשר הוא שר בשפה הצרפתית. היה ברור לכולנו שמדובר בילד פלא ושהוא אחד המתמודדים הכי בולטים בתוכנית. הזמר הוכיח שלא טעינו כשזכה בתחרות וייצג את ישראל באירוויזיון בכבוד כאשר הגיע למקום התשיעי! לאחר מספר שנים בהן ישראל לא הצליחה להגיע לגמר.

 


עדן בן זקן- X factor

האודישן של עדן בן זקן הוא אחד האודישנים שנחקקו בזכרונינו. הוא סומן בצמד המילים "שלושים שקל". ועד היום תמצאו מי שיחקה את הזמרת שגרמה לכולנו לצחוק. הציטוט של בן זקן תפס במהירות והספיק לעשות הרבה רעש. אין ספק שזה אחד מהדברים שגרמו לנו להתאהב בה במהירות. היא הגיעה לתכנית בעודה רק בת 19, ללא נסיון קודם. ובחרה לשיר באודישן את השיר "hurt" של כריסטינה אגילרה, בו הדהימה את השופטים והפתיעה אותנו. מאז ועד היום, סללה לעצמה את הדרך הטובה ביותר ועלתה על דרך המלך.

 


אגם בוחבוט- בית ספר למוזיקה

אגם בוחבוט היא אחת הזמרות הצעירות כיום בישראל. היא רק בת 14 וכבר הספיקה לשחרר סינגלים רבים ולהגיע להישגים מרשימים. בוחבוט פרצה אל חיינו בתכנית "בית ספר מוזיקה" בגיל 8. באודישן היא החליטה לשיראת "יא מאמא" וסיפרה כי עוד לא עלתה לשיר על במה עדיין. כשהתחילה לשיר גרמה לשופטים להתאהב בה ברגע. מלבד לכך שזכתבה בתחרות, משה פרץ, שעבד עם בוחבוט והיה המנטור שלה, המשיך לתמוך בה גם לאחר התוכנית והוציא איתה סינגל בשם "ילדה קטנה". בנוסף, כתב והלחין עבורה את השיר "ארטיק מסטיק" שבהחלט הפך לאחד השירים האהובים ביותר שלה.

 


עומר אדם- כוכב נולד

אי אפשר שלא להכניס לרשימה מכובדת כזו את שליט הזמר הים תיכוני, עומר אדם. אשר ניגש בגיל 15 בלבד לאודישנים של התכנית "כוכב נולד". באודישן שלו בחר לשיר את השיר "אבא" של שלומי שבת והשאיר את השופטים ללא מילים. במהלך צילומי התכנית פרש הזמר מהסיבה שזייף את גילו בהרשמה. מאז ועד היום, הספיק לשחרר סינגלים סוחפים ורק השבוע שחרר את "שני משוגעים", לכבוש את הבמות הכי גדולות ולצבור קהל רחב שבימים אלו נלחם על כרטיס להופעה של אדם. בנוסך לכל, כיכב על במות הפסטיגל עד לפני מספר ימים.

 

 

 




תגובות