סיכומוזיקלי: נסרין קדרי מרגשת והחדש של אמיר דדון. צילום: יחסי ציבור, צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: נסרין קדרי מרגשת והחדש של אמיר דדון

יום שישי הגיע, ואיתו גם הסיכום השבועי של כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: אמיר דדון באלבום חדש, כוכב "ראש גדול" במחווה לערוץ בו התגלה ולאיזה זמר מוכר פרגנה אגם בוחבוט בחשבון האינסטגרם שלה?

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נסרין קדרי - "לובשת חיוך"

הזמרת הים תיכונית האהובה על כולנו כובשת פלייליסטים ובמות בארץ ובעולם. השבוע הוציאה קדרי את הסינגל "לובשת חיוך" וריגשה את כולנו. השיר נכתב על ידי צליל קליפי ומתאר את החודשים האחרונים בחייה של קדרי, החיים האישיים לצד הקריירה האינטנסיבית. השיר מאוד אישי ומרגש, חווינו את רגשותיה של קדרי דרך קולה והרגשנו מחוברים. לשיר מצורף קליפ מיוחד שמתאר את המילים של השיר ונותן תחושה אפילו קרובה יותר.

לסיכום: שיר מוצלח ומרגש לא פחות, אנחנו אהבנו. ★★★★★

 

הדג נחש - "סע"

אחת הלהקות האהובות בקרב המוזיקה הישראלית כיום הם חברי "הדג נחש" שיש להם חלק נכבד בעיצוב בפסקול הישראלי משחררים להיט חדש. הלהקה מביאה סגנון קליל אך מעט חצוף בו זמנית ואנחנו לחלוטין בעד! השיר החדש, "סע" נכתב והולחן על ידי חברי הלהקה, יאיא כהן ארגוב ושלומי אלון. הוא משלב את סגנונות הפופ והראפ בצורה כמעט מושלמת ומשלב קליפ מעט קומי.

לסיכום: שיר טוב ★★★

 

אלעד דבס - "תחזרי אלי"

לאחר מספר שירים מוצלחים שהגיעו לאלפי צפיות ברשת החברתית הזמר אלעד דבס חוזר אלינו בשיר חדש בשם "תחזרי אליי", השיר הוא שיר בסגנון הרגאטון, קצבי ועכשווי ומלא בוויב חיובי שגורם לנו רק לרצות לרקוד, פזמון קליט ומקצב מסיבתי. לשיר מצורף קליפ עם מילים שכמובן אפשר גם לשיר תוך כדי שמיעה של השיר, אבל עם כמה שזה שיר כיפי ומקפיץ חסר לנו משהו.

לסיכום: שיר חמוד, כיף לשמוע אותו ולרקוד לציליליו. ★★★

 

אמיר דדון - "לבחור נכון"

אמיר דדון הוא ללא ספק אחד הזמרים השקטים שאני הכי מתחברת אליהם, משהו בשירים ובסגנון המוזיקלי שלו פשוט מיוחד ובלתי ניתן להחלפה. יחד עם השקט מגיעה העוצמה וזה עוד דבר שמייחד את הזמר. מאז תחילת דרכו ועד היום, הספיק לשחרר סינגלים גדולים ומצליחים ובינהם "אור גדול", "כל יום כמו נס" ו"לא סתם" שצברו מליוני צפיות ביוטיוב וזכו לאהדה גדולה. כמו כן, שיתף פעולה עם זמרים נחשבים ובניהם, יובל דיין ועידן רייכל.

אמש (ה'), שחרר הזמר את אלבומו הרביעי במספר שלחלוטין מיישר קו עם השירים הקודמים של הזמר האהוב. האלבום מונה עשרה שירים מצויינים, כל אחד לעצמו, וכמובן שמדובר בשירים שקטים שמשתלבים בצורה המושלמת ביותר עם קולו המיוחד של דדון. ביניהם, "סוף ימי", "אם הייתי מוכן".

לסיכום, האלבום מצויין ואנחנו מצפים ליצירתו הבאה של הזמר. ★★★★★

 

שווה האזנה

כמעט חודש לאחר שערוץ הילדים עבר לשדר בפלטפורמות אחרות, נתקלנו במחרוזת השירים המיוחדת הזאת והיא ריגשה אותנו כל כך, בין המשתתפים בסרטון היה ניתן למצוא גם את גור מורד שהשתתף בעונה הראשונה של הסדרה "ראש גדול" ששודרה באותו הערוץ. אהבנו, התרגשנו ונוצר גם התקף געגוע לסדרות האהובות עלינו.

אגם בוחבוט בת ה-14 מפרגנת להראל סקעת בשירו החדש "בין השמיכות" בסרטון בו היא עושה ליפסינק לשיר ויודעת את כל המילים בעל פה, סקעת העלה את הסרטון שהגיע אליו לחשבון האינסטגרם שלו וגרם לנו לחשוב מתי דואט?

 

@agam__buhbut מחממת לי את השבת♥️ #ביןהשמיכות

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

תגובות