כובש: ג'סטין טימברלייק נתן שואו במופע הסופרבול. צילום: GettyImages

כובש: ג'סטין טימברלייק נתן שואו במופע הסופרבול

עם עשרות רקדנים ונגנים עלה אתמול ג'סטין טימברלייק להופעה המסורתית במחצית משחק הסופרבול וכבש את האיצטדיון עם מחרוזת להיטים ומחווה לפרינס

אמש התקיים משחק הסופרבול המסורתי, וכמיטב המסורת לא רק השחקנים על המגרש משכו את תשומת הלב של הקהל, אלא גם המופע המוזיקלי בזמן המחצית. השנה זכה לכבוד ג'סטין טימברלייק ולמעשה זו הפעם השנייה שהוא מופקד על השואו של המחצית. כזכור, הפעם הראשונה הייתה לפני 14 שנים, אז הופיעה ביחד עם ג'נט ג'קסון עם הופעה שנחקקה לנצח בדפי ההיסטוריה של ה-NFL. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנה שעברה ליידי גאגא התחילה את המופע על גג האיצטדיון, שילבה פעלולים ופירוטכניקה ואפילו החלפת תלבושות. ג'סטין לא איכזב וגם הוא סיפק שואו מטורף. מופע המחצית התחיל במועדון עם ביצוע של "Filthy" - הסינגל שמוביל את האלום החדש שלו - "Man of The woods". אחר כך הוא יצא אל עבר האיצטדיון עצמו, מלווה ברקדנים כשהוא עובר מלהיט אחד שלו לאחר. מחרוזת השירים המעולה של הזמר כללה את Rock Your Body, senorita, sexyback, my love ו-cry me a river. 

© צילום: gettyimages

אבל זה ממש לא נגמר פה, גם טימברלייק החליט לעשות החלפת מלתחה מהירה ומעיל העור הוחלף לטובת מקטורן אפור וצעיף אדום, הרקדנים התחלפו בנגנים והוא עבר לבצע את  "Suite and Tie" ו-של "Until the End of Time". לבסוף, כדי לחתום את המחרוזת המטורפת הזאת, ביצע טימברלייק את הלהיט שלו משנה שעברה, "Can't Stop The Feeling".

© צילום: gettyimages

אך רגע השיא של הערב היה כשהזמר עשה מחווה לנסיך מוזיקת הפופ, פרינס" שהלך לעומלנו לפני כשנתיים. טימברלייק שר את “I Would Die 4 U” כשמאחוריו מסך ענק עליו הוקרנה שמותו של פרינס. אך לא כולם ראו את המחווה בעין יפה. מעריציו המושבעים של פרינס פרסמו ברחבי הרשתות החברתיות חלק מראיון שהעניק הזמר המנוח בעבר, בו ציין במפורש כי הוא שונא את השימוש בהולוגרמות כמחוות. אמנם, ג'סטין לא השתמש בהולוגרמה, אך זה הספיק כדי לעצבן את המעריצים. 

© צילום: gettyimages

אין ספק כשזה מגיע לג׳סטין טימברלייק הוא יודע לספק לנו הופעות מעולות שלא ירדו מהשיח הציבורי בין אם זה תקלת מלתחה או מחווה שהצליחהלהרגיז את כולם, טימברלייק הוכיח לנו שוב פעם למה הוא מלך ההופעות החיות.  

תגובות