סקאוטר: הבסטי של קנדל וקיילי תכבוש לכם את הפלייליסט. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הבסטי של קנדל וקיילי תכבוש לכם את הפלייליסט

ג'סטין סקיי היא כוכבת עולה במוזיקת ה-R&B העולמית שמטפסת בפסגה וכובשת עוד ועוד יעדים. רגע לפני שהיא הופכת לדבר הכי חם שידעה המוזיקה העולמית, עצרנו לראות מי היא באמת ולמה יש בה את כל מה שכוכבת צריכה?

 
שמה, ג'סטין סקיי, שמיים, או איך שהיא מכנה את עצמה "חד הקרן הסגול", היא הדוגמה שלשמיים אין גבול, היא גדלה בעיר המבוקשת באמריקה, ניו יורק, אל תוך עולם הרגאיי וה-R&B מפאת הבית הג'מאייקני ממנו היא הגיעה, כשהייתה רק בת 17 היא שיחררה את המיני אלבום הראשון שלה "Everyday Living" בעל 7 שירים בודדים, מבניהם תוכלו למצוא שירי בלוז שקטים ושירי רית'ם קצביים, אחד השירים המוכרים מהאלבום הוא "Messin' W/ You" שהיה גם השיתוף פעולה הראשון שלה, דאז עם גואי באדאס וAZ, הראפר המוכר מהלהקה "The Firm".  
 
 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:  
 ובכן עם הניסיון הקצר שלה היא המשיכה לנסות ושיחררה עוד שני מיני אלבומים, "Emotionally Unavailable" ו "8 Ounces", גם כן הם לא היו מוצלחים כמו הראשון מבניהם. האמנם, את נקודת המפנה בקריירה שלה עשתה עם הקליפ מילים ל-"I'm Yours"  מהמיני אלבום השני, שכן הקליפ צבר 602 אלף צפיות ומציג את שתיים מחברותיה הקרובות לבית קרדשיאן, קיילי וקנדל ג'נר, שככבו בקליפ והיו ככח העזר לתאוצה שהוא צבר ברשת. בהמשך היא עשתה שיתוף פעולה עם טייגה והמשיכה לטפח את הקריירה שלה ברשתות החברתיות, שיחררה מיני אלבום נוסף, שלישי ואחרון והחלה לעבוד על אלבום הבכורה שלה, שהיה נקודת הפריצה שבחייה. 
 
 
 
ב-19 בינואר, השנה, שיחררה הזמרת את אלבום הבכורה שלה "ULTRAVIOLET", לאחר עבודה לא מעטה שהביאה איתה את התוצאות המרשימות, את סינגל הבכורה "Don't Think About It" היא שיחררה ב-7 לדצמבר, בהפקת קליפ ענקית ובסגנון אחר ומרשים, כשבידה שיר קליט ביד וקליפ מרהיב ובהחלט הצליחה להפנט אותנו ועם זאת היא הוכיחה שהיא כבר לא הילדה בת ה-17 שניסתה את מזלה ולא הצליחה, אלא סקיי הצעירה, החדשה והמרעננת ששברה את שיא הצפיות של עצמה עם 800 אלף צפיות ביוטיוב, בלי אף אישיות ממשפחת הקרדשיאן או שיתוף פעולה עם זמר כזה או אחר שייקח חלק בהצלחה, אלא היא הצליחה לעשות זאת לבד, בלי פרובוקטיביות ורק מוזיקה. 
 
 

A post shared by ULTRAVIOLET (@justineskye) on

 
 
 באלבומה "ULTRAVIOLET" תוכלו למצוא מגוון רחב של שירי R&B וניתן לראות את ההבדל מהמיני אלבום הקודם של הזמרת אל האלבום, הליך ההתבגרות שממומש באמצעות השירים באלבום, את הפריצה של עצמה היא השיגה, אך את הפריצה לעולם עדיין לא, עם 890 אלף צפיות ואלבום ביד היא עדיין לא קארדי בי או ביונסה אבל היא בדרך הנכונה. 
 
היורשת הבאה של ביונסה? תחליטו אתם
 

 ואולי בעוד כמה שנים אנו נשמע על הזמרת הצעירה ג'סטין סקיי שאולי יבוא יום ותהיה הביונסה הבאה, עד אז נחכה לראות ולשמוע את ההתפתחות המוזיקלית של הזמרת הצעירה.  

תגובות