קרייזי אין לאב: הזוגות המוזיקליים הגדולים. צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

קרייזי אין לאב: הזוגות המוזיקליים הגדולים

וולנטיין כבר כאן וחשבתם שנפסח על החג הזה בלי לציין את כמה מהזוגות הכי אוהבים שאיך לא, קשורים לעולם המוזיקה. אין ספק שהשילוב בין המוזיקה לאהבה עושה רק טוב, מביונסה וג'ייזי לסלינה והאקסים הנה הרשימה שלנו

זוגיות עם קולגה יכולה להיות מאוד כייפית אך גם מאוד אינטנסיבית. לכבוד חג האהבה הכנו לכם רשימה של הזוגות המוזיקלים שאנחנו הכי אוהבים, בין אם הם זוגות שכבר לא או זוגות שמתחזקים זוגיות ארוכה, אנחנו עדיין אוהבים אותם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ביונסה וג'יי זי

קווין בי וג'יי זי, חרוז לא? זוג שללא ספק הכי מוזיקלי. הם הכירו כאשר שיתפו פעולה בשיר "03 Bonnie & Clyde" בשנת 2002 ומאז הם חיים ביחד מאושרים, נשואים וכמובן הקימו משפחה ביחד. בטוחים שזו תהיה משפחה מוזיקלית מזוג מוזיקלי לא פחות. במיוחד לאור העובדה שבלו אייבי הקטנה התגלתה כראפרית לא רעה בכלל. 

הכי מוזיקליים שיש
הכי מוזיקליים שיש © צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק

אוקיי אוקיי אנחנו יודעים, יותר מידי מלח על הפצעים. אבל לא חשבתם שנתעלם מהזוגיות הכי מוש שהכרנו (לפני הבגידות כן?) הם יצאו בתחילת הקריירה שלהם והיו הזוג הכי לוהט אך נפרדו במהרה, מאז שניהם הקימו את המשפחות שלהם ואפילו הופיעו בישראל (בנפרד כמובן),למרות שלא היינו מתנגדים לאיזה הופעת איחוד קטנה.

898_pn
© צילום: GettyImages

ג'סטין ביבר וסלינה גומז

אהבת הנעורים הזו ששברה את ליבנו וממשיכה לרדוף אותנו עד היום סלינה וג'סטין היו הזוג הכי מתוק שהביצה ידעה, וסיפקו לכולנו מלא רגעים מאושרים ומלאי מוזיקה, אנחנו מתגעגעים אליהם כל כך ולכן שמחנו לגלות שבתחילת השנה השניים הצמיחו בחזרה את הקשר, ואם אתם כבר בעניין של קאמבק אז מה עם איזה שיר משותף?  

© אינסטגרם

ריטה ורמי קליינשטיין

קצת מקומיות מתוך כל הזוגות מחו"ל, ואי אפשר שלא לדבר על האבא והאמא של המוזיקה הישראלית ריטה ורמי קליינשטיין שהיו ביחד ואפילו כתבו והלחינו אחד לשנייה מספר שירים. לצערנו בסוף הם נפרדו אבל הם ללא ספק זוג מוזיקלי במיוחד. שזכור לכולנו עד היום 

 

אריאנה גרנדה ומאק מילר

והזוג הבא שאנו נדבר עליו הם אריאנה גרנדה ומאק מילר שמנהלים זוגיות צמודה בתקופה האחרונה ואנחנו מאוהבים בהם כמעט כמו שהם מאוהבים אחד בשנייה. הם אפילו שרו ביחד במופע ההתרמה של גרנדה ״One Love Manchester" שנערך במנצ'סטר לפני מספר חודשים, מרגשים! 

 


סלינה גומז ודה וויקנד 

את הזוג הבא הספדנו לפני כמה חודשים והלב נשבר. סלינה ודה וויקנד היו ללא ספק הזוג האהוב עלינו בשנת 2017, סוף סוף שמחנו לראות את השניים בזוגיות טובה ובריאה והכי חשוב מוזיקלית. לצערנו הרב הזוגיות לא החזיקה יותר מידי לאור העובדה שסלינה גומז וג'סטין חזרו אחד לשנייה. בנתיים הספיק גם דה וויקנד להתאושש מהפרידה, אך זה לא אומר שנשכח להם את הזוגיות הפוטוגנית הזאת. 

© אינסטגרם

 

תגובות