טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אביצ'י. צילום מסך מהאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אביצ'י

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר , בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - אביצ'י, שנפטר ביום ו' האחרון במפתיע

אחד היוצרים הגדולים במוזיקה העולמית, אביצ'י (טים ברגלינג), נמצא ללא רוח חיים ביום ו' האחרון. מעריציו הצמודים ואלו שתומכים בעשייתו לא שקטים בימים אלו עקב האבדה הנוראית בעולם המוזיקה. גם אנחנו לקחנו את הבשורה הכואבת לליבנו והחלטנו להיזכר, יחד איתכם, בשירים הטובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

levels

שיר זה הגיע אלינו איי שם בשנת 2011 ונשאר רלוונטי עד היום, הוא השיר שחשף את כשרונו של אביצי לקהל הרחב והיה שירו הראשון שזכה להצלחה עולמית, לא היה אדם שלא הכיר אותו ולא היה מועדון שלא השמיע אותו, אנחנו לגמרי חושבים שגם אחרי כל כך הרבה שנים הוא נשאר רלוונטי ואהוב ביותר.

 

silhouettes

שיר זה כנראה יהיה מוכר לכם בעיקר ממועדונים או אירועים שהייתם בהם, זהו שיר מועדונים מקפיץ ומעולה ולכן לא תתפלאו לשמוע שהוא הגיע למקום הרביעי במצעד הריקוד של הבילבורד! אם בא לכם לרקוד לצד מוזיקה מעולה תסמכו עלינו ועל דיגיים ברחבי העולם ותשמעו את השיר הזה!

 

wake me up

עם כמעט מליארד וחצי מליון צפיות השיר הזה כבר כבש מליוני לבבות ומצעדים בכל רחבי הגלובוס, ואף שבר שיא כשהיה במקום הראשון במצעד הריקוד של הבילבורד במשך 14 שבועות ברציפות! בנוסף, הוא הגיע למקום הראשון במצעדים ביותר מ20 מדינות. זהו השיר המצליח ביותר של אביצ'י ואנחנו בטוחים שגם במשך השנים הקרובות הוא ימשיך להיות מושמע ברחבי העולם ולהזכיר לנו את היוצר המוכשר הזה.

 

hey brother

אין לנו בכלל ספק שכולכם שמעתם את אחד הסינגלים שנחרטו לנו בלב. אנחנו מדברים על אחד השירים האהובים עלינו ביותר של הזמר בעיקר בגלל הטקסט שלו שנכתב על ידי אביצ'י בעצמו וכל מי שיש לו אחים ואחיות יכול להתחבר אליו בקלות. אנחנו לגמרי מציעים להציק קצת לאחים שלכם עם השיר הזה ולבלות איתם קצת כי תכל'ס, גם כשכל החברים שלכם כבר יעלמו מחייכם הם תמיד יהיו שם.

 

The nights

וכמובן שלא שכחנו מאחד הלהיטים הכי גדולים ששנת 2014 הביאה לחיינו, השיר מדבר על יחסים בין אב לבן ומילותיו מלוות בדברי חוכמה שמעביר האב לבנו מה שהופך את השיר למעורר השראה ומעצים, וכשכל זה מלווה בקצב מעולה אין דבר יותר טוב מזה וזה השיר שסוגר לנו את הרשימה המיוחדת הזו.

 



תגיות
תגובות