סקאוטר: הזמר הצעיר שהצליח להפתיע . צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: הזמר הצעיר שהצליח להפתיע

אולי אתם עדיין לא מכירים אותו, אבל אנו בטוחים שתתמכרו למוזיקה של אחד הזמרים הצעירים והמוכשרים ברחבי העולם. דקלאן מק'קנה מציג לנו את בגרותו בעזרת המוזיקה

דקלאן מק'קנה הוא זמר בריטי ולמרות שהוא רק בן 19 הוא הספיק להוציא אלבום שלם, כמה אלבומים קטנים, סינגלים רבים ולהשתתף בפסטיבלים נחשבים ברחבי העולם. אמנם הוא לא מוכר בישראל כרגע, אבל הוא נחשב לשם מוכר ומבטיח באנגליה וברחבי העולם.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבר שהיה בן 15, הוציא בעצמו מספר אלבומים קטנים שזכו להצלחה. הפריצה הגדולה שלו הייתה בשנת 2015, שם זכה בתחרות הכשרונות החדשים של פסטיבל גלסטונבורי עם השיר שכתב בעצמו "Brazil", המבקר את המונדיאל של שנת 2014 ואת התנהלות פיפ"א.

 

 

בנובמבר 2015, מק'קנה פרסם את הסינגל השני שלו "Paracetamol" המדבר על איך מתבגרים טרנסג'נדרים מוצגים בצורה לא נכונה בתקשורת. השיר זכה לאהדה רבה והוכיח את כשרונו המוזיקלי הייחודי של מק'קנה. 

 

ביולי 2017, הוציא את אלבומו באורך המלא הראשון "What Do You Think About The Car?" באלבום שירים רבים שזכו להצלחה מיידית ולביקורות טובות ברחבי המדיה. באלבום זה, נחשפנו לסינגלים רבים המעידים על כשרונו של הזמר. אחד מהם, "Humongous" זכה לפופולאריות גדולה ומשלב בתוכו קצב מעולה, גיטרה והקול המיוחד של מק'קנה שרק גורם לנו להתאהב בו.

 

מק'קנה כבר זכה להכרה עולמית ונחשב לאחד מזמרי המוזיקה האלטרנטיבית והאינדית הצעירים המבטיחים ביותר. הוא משלב שירים קליטים שכיף לשמוע ובהם מדבר על נושאים חשובים ומביע ביקורת חברתית וצפויה לו עוד דרך ארוכה!

 

תגובות