מבריטני ועד ג'סטין: אן מארי במחווה לאמנים האהובים. צילום מסך מיוטיוב

מבריטני ועד ג'סטין: אן מארי במחווה לאמנים האהובים

אן מארי לא עוצרת לרגע וממשיכה להוכיח שהיא הדבר הכי נכון שיש כרגע למוזיקת הפופ להציע. לאחר שככבה במצעדים עם הלהיט הענקי שלה "Friends", שיחררה הזמרת סינגל חדש שהצליח לגרום לנו לאהוב אותה אפילו יותר. וגם, איך קשורים בריטני ספירס וג'ייזי לכל העסק? כל הפרטים


אן מארי היא ללא ספק אחת הזמרות היותר עסוקות בימים אלו, היא צפויה לשחרר אלבום בהמשך השנה ולאחרונה גם כבשה כל מצעד אפשרי עם השיר "Friends" בו שיתפה פעולה עפ מרשמלו. היום (חמישי) שיחררה הזמרת סינגל חדש העונה לשם "2002" וצירפה לו גם קליפ מיוחד עם מחוות ענקיות לבריטני ספירס, ג'יי זי וללהקה אן סינק. 
 
עוד בערוץ  המוזיקה של פרוגי:
 
 
הסינגל, שלוקח חלק באלבום החדש, ממשיך את הקו הפופי והקליט שסיגלה לעצמה הזמרת. ואם חטפתם דה ז'וו במהלך הצפייה בקליפ זה מכיוון שהזמרת עשתה מחווה לזמרים שהיא אהבה בצעירותה. החל מנראות הקליפ שמשלב את המראה הילדותי של בריטני מהקליפ "One More Time" ועד לקליפ המוכר של להקת אן סינק לשיר "Bye Bye Bye".  וגם אי אפשר גם להתעלם מהרפרנס לג'יי זי עם השיר הכי מוכר ועוצמתי שלו "99 Problems". 
 
הזמרת ידועה כאחת שנראות הקליפים חשובה לה, ובשילוב עם השיר המעולה, הקליפ יצא כאחד הטובים שלה. מי שאחראי לכתיבת הלהיט החדש הוא לא אחר מאד שירן, שמארח את מארי בימים אלו בסיבוב ההופעות הנוכחי שלו.  
 
 
 

 
תגובות