רגע לפני חצי הגמר: מהם סיכוייה של נטע באירוויזיון?. צילום מסך מיוטיוב

רגע לפני חצי הגמר: מהם סיכוייה של נטע באירוויזיון?

הערב (ג') יתקיים חצי הגמר הראשון של האירוויזיון בליסבון בהשתתפותה של נטע ברזילי, אך האם אחר החזרה הגנרלית אמש היא עדיין בטופ? שליח פרוגי לאירוויזיון מעדכן

רגע לפני חצי הגמר הראשון ופתיחת שידורי האירוויזיון בפעם הראשונה השנה, שליח פרוגי באירוויזיון, יוני קטן נותן לנו נקודת מבט ממה שקורה בליסבון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחזרה הגנרלית שהתקיימה אמש (ב') בלטו הזמרת מקפריסין והשיר של אסטוניה זכו לתשואות ולפי החזרות נחשבים למתחרים חזקים על הזכייה. גם לפי אתרי ההימורים, נטע "הודחה" מהמקום הראשון באתרי ההימורים לטובת קפריסין, אך נמצאת במקום השני שם והכל כמובן עוד יכול להשתנות.

עם זאת, ההופעה של נטע הייתה מוצלחת וזכתה להרבה תשואות והייתה בה שימוש באלמנטים מרהיבים במיוחד - לא זכורה לי עבודת בימוי כה מורכבת וטובה של ישראל אי פעם.

מהחזרה השנייה
 

נקודות השופטים חולקו אמש בחזרה הגנרלית וישוקללו יחד עם תוצאות הקהל הערב בחצי הגמר הראשון (בו נטע תופיע שביעית במספר מתוך 19). כדי שישראל תעלה לגמר היא חייבת להיכלל בין עשרת השירים המדורגים במקומות הגבוהים ביותר.

המתמודדת של קפריסין, אלני פוריירה, המובילה כרגע את אתרי ההימורים וזכתה למחיאות כפיים סוערות לאחר החזרה, אחראית על הביצוע המקורי של נועה קירל וסטפן, "טיקיטאס" (אם כי הגרסה הישראלית נצפת יותר מגרסת המקור). אגב, אותה כוכבת עשתה גם הפוך ובעבר עשתה גרסה משלה ל"גולדן בוי" (זאת לאחר שמדינתה העניקה לנו ניקוד נמוך מאוד באותו האירוויזיון). 

 

הערב, ישודר חצי הגמר הראשון עם נטע ב״כאן11״ ובו נדע האם ישראל תעלה לגמר. 

תגיות
תגובות