"שיר נוראי": זוכה האירוויזיון יוצא נגד נטע ברזילי. צילום מסך מיוטיוב

"שיר נוראי": זוכה האירוויזיון יוצא נגד נטע ברזילי

הזמר סלבדור סובראל שייצג בשנה שעברה את פורטוגל בתחרות האירוויזיון וזכה במקום הראשון, יוצא נגד השיר של ישראל "TOY": "זה שיר פשוט נוראי.. שום דבר לא השתנה מאז שניצחתי". כל הפרטים

יממה לאחר שהעפילה בהצלחה לגמר האירוויזיון, נאלצת נטע ברזילי לספוג תגובה חריפה מצד זוכה האירוויזיון של שנה שעברה כלפי השיר שלה "טוי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כשסבלדור סובראל הגיע למקום ראשון בשנה שעברה באירוויזיון, אמר בנאום הזכייה שלו: "אנחנו חיים בעולם בו מוזיקה היא רדודה וחסרת כל תוכן, מוזיקה אמיתית היא לא זיקוקים, אלא היא באה מהרגש". אמש (ד') התייחס  בראיון סובראל אל השיר של ישראל ואל נטע: "שמעתי את השיר ורק זוועה יצאה ממנו, מזל שאני לא אצטרך לשמוע את כל השירים השנה". הזוכה השנוי במחולקת טען גם כי שום דבר לא השתנה מאז שזכה בשנה שעברה והתחרות עדיין מוצפת בשירים שלטענתו הם 'חסרי כל תוכן'.

נאום הזכייה של סלבדור סובראל
 

סובראל זכה לגידופים רבים מגולשים בטוויטר שזעמו על האמירה שלו, "זוכה אירוויזיון אמור לכבד שירים אחרים ואת הגיוון של התחרות הזו, לא להפך!" כתבה גולשת אחת. בעוד אחרים דווקא לקחו את ההערה העוקצנית שלו למקום חיובי וטענו כי מדובר בקנאה וזה מראה כי נטע עושה את זה נכון.

בינתיים נראה כי נטע לא נותנת לתגובה הזו להפריע לה וענתה בטוויטר שלה: "שולחת רק אהבה לסלבדור ולכל האומנים מכל הז'אנרים".

© צילום מסך מטוויטר

ברזילי ממשיכה להתנדנד בין המקום השלישי לרביעי באתרי ההימורים, לאחר שקפריסין תפסה את מקומה ושובצה במקום הראשון עפ"י המהמרים. למרות זאת, רק במוצאי שבת הקרובים נדע מי יהיה הזוכה של תחרות האירוויזיון באירוע הגמר החגיגי שישודר בתאגיד השידור הישראלי "כאן 11".

תגובות