סקאוטר: צ'יילדיש גמבינו הוא מה שאנחנו צריכים במוזיקה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: צ'יילדיש גמבינו הוא מה שאנחנו צריכים במוזיקה

דונלד גלובר מוכר לכם אולי מהטלוויזיה, אבל את קריירת המוזיקה שלו בו הוא מופיע בתור "צ'יילדיש גמבינו" אתם חייבים להכיר במידה ועדיין לא עשיתם זאת, כי הוא לגמרי כל מה שהיינו צריכים בעולם המוזיקה הבינלאומית.

למצוא כוכבים בעלי כישרון רב בימים האלה זה די קשה, אם כי לאומן הבא זה לא פחות מכישרון מולד. דונלד גלובר או בשם הבמה המוכר שלו "צ'יילדיש גמבינו" הוא ללא ספק מה שהיינו זקוקים לו. הוא נמצא בראדר שלנו זמן רב, אך לאחרונה הצליח לגרום לנו לשים לב אליו יותר והפך לאחד הראפרים הכי מבוקשים של הזמן האחרון. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גלובר החל את דרכו דווקא בעולם הכתיבה והטלוויזה כשהתגלה על ידי טינה פיי שצירפה אותו לצוות הכותבים של הסדרה "רוק 30" בעקבות סרטוני רשת שהעלה לאינטרנט. בהמשך הדרך גם החל לשחק בטלוויזיה עם הדמות של טרוי ב"קומיוניטי". אך פה לא נעצרה קריירת המשחק שלו, וב2016 השיק את הסדרה שלו "אטלנטה" אותה יצר כתב וגם ביים ובנוסף גם שיחק את אחת מהדמויות הראשיות בסדרה, מה שנתן לו זכיה מרשימה בגלובוס הזהב על השחקן הטוב ביותר ולאחר מכן גם בפרסי האמי כשזכה בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית. 

נאום הזכייה שלו
 

אך במקביל לקריירה הזוהרת שלו בעולם הטלוויזיה, דונלד פיתח קריירת מוזיקה כרפאר צ'יילדיש גמבינו, הוא התחיל לעסוק במוזיקה ב2011 ועד ל2016 הוציא שלושה אלבומים, בין שיתופי הפעולה שלו ניתן למצוא את צ'אנס דה ראפר, קנדריק לאמר ו-וויז קאליפה. הוא יצר מוזיקה מחתרתית שרק אוהבי הארנבי וההיפ הופ באמת יכלו להכיר אך לאט לאט החלה לעלות המודעות אליו ואל המוזיקה שיצר כך הפך מדמות כמעט אנונימית לכוכב עולה  

 

השיר הכי מוכר שלו עד כה, הוא "RedBone" שהצליח בזכות העובדה שכמוהו עדיין לא שמענו. הוא יצא בסוף 2016 אך לא יצא מאז מהפלייליסט שלנו. השיר הוא שילוב מוצלח של מוזיקה איכותית שלגמרי גורמת לנו לרצות לשמוע עוד ממנו וכמובן העובדה שהוא נטול לגמרי מראפ שנותן לנו לראות צד אחר של גמבינו. עד כה השיר הועמד בשבע מועמדויות שונות בטקסי מוזיקה וזיכה את גלובר בפרס גראמי על שיר הארנבי הטוב ביותר לשנת 2017. והיום עומד על מעל 200 מיליון צפיות! 

 

בשבוע האחרון עלה גמבינו לכותרות עקב שירו החדש "This Is America" בו הוא מעביר ביקורת חריפה ונוקב על ההתנהלות של ארצות הברית בתקופה האחרונה ובעיקר מביע את תסכולו על מעמדה של החברה השחורה בארה"ב ועל האלימות המשטרתית שעלתה לכותרות בשנים האחרונות. אין ספק שהוא לקח סיכון כשהוא שם נושא שכל כך בוער בתוך שיר אחד אך עושה רושם שזה עובד לו כי עד כה השיר צבר כמעט 90 מיליון צפיות ואין אחד עכשיו שלא מודע לבעיות שהוא העלה בשיר. 

 

אך לפני שנכריז עליו כהבטחה הרשמית לשנה הבאה או הזמר שישתלט לנו על הפלייליסט עם אלבום חדש, הודיע דונלד ביוני 2017 כי יעזוב את עולם המוזיקה על מנת לעבוד על פרוייקטים אחרים שכן לאחרונה התבשרנו על כך שהוא יהיה סימבה הבוגר בהפקה החדשה של דיסני ל"מלך האריות" לצד לא אחרת מקווין בי. 

אז גם אם הוא לא כולו בעולם המוזיקה, אנחנו יכולים להבטיח דבר אחד בוודאות: כמוהו עדיין לא היה לנו

 

 

 

תגובות