טופ 5: נפרדים מפיפת' הרמוני. gettyimages

טופ 5: נפרדים מפיפת' הרמוני

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, אוראל אדמקה, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - פיפת' הרמוני

ביום שישי האחרון התפרקה להקת פיפת' הרמוני באופן סופי והן חתמו את העבר שלהן בהופעה אחרונה שלהן כלהקה. לכבוד המאורע העצוב החלטנו להקדיש את פינת הטופ 5 השבועית שלנו, ללהקת הבנות הכי אהובה עלינו ולסכם ביחד את ההשגים שלהן. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Sledgehammer 

זהו בין השירים הראשונים ששיחררו הבנות מתוך אלבום הבכורה שלהן. השיר מהר מאוד הפך ללהיט וצלח במצעדים והוכיח כי לעולם המוזיקה יש מקום לעוד להקת בנות ושהן הרבה יותר מפליטות ריאלטי. השיר כמו רבים מהשירים שלהן, הוא פופי וצעיר שהתאים מאוד לאופי הלהקה החדשה 

 

BOSS 

לאחר שהתנערו מתדמית הנערות הטובות שנדבקה להן, השיקה הלהקה את השיר "Boss" שהחל את דרכן כלהקת בנות בועטת וחסרת מעצורים. לאורך כל השיר הן מדברות על העצמה נשית והוכיחו לנו ולכולם מי הבוסיות האמיתיות! 

 

Worth It 

להצלחה של השיר הזה, אף אחד לא ציפה. כשיחררו הבנות את השיר "Worth It" הן חשבו שהוא יצליח אבל לא דמיינו עד כמה הוא ייצר באזז סביבן ויהפוך אותם לדבר החם של המוזיקה. אין ספק שאם מסתכלים אחורה על נקודת המפנה בהצלחה של הלהקה, מסתכלים על השיר הזה. והוא הצליח עד כמה כך שהגיע לביליון צפיות ביוטיוב והפך לאחד השירים הכי מושמעים לשנת 2015. 

 
 

Work from Home 

לאחר שהלהקה החלה לטפס במצעדים עם השירים שלהן, שיחררו הבנות את השיר "Work from Home" שהצליח לא פחות מהקודמים לו ואפילו יותר. ואם הבנות עוד ניסו איכשהו להשתחרר מתבנית הילדות הטובות, השיר הזה שם אותן במשבצת הכוכבות הכי חמות של הרגע. עם שיר קייצי שלא פחות מלוהט, שהפך את הבנות לאחת מלהקות הבנות הכי מצליחות לאותה שנה. 

 

Impossible 

את השיר האחרון נקדיש לאלה שליוו את הלהקה מיומה הראשון ביחד, או יותר נכון מהשיר הראשון שלהן. כזכור פיפת' הרמוני הוקמה בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" לאחר שסיימן קאוול ראה בהן שילוב מנצח ביחד (שמאוחר יותר התברר כנכון). הלהקה שרה לביצוע הראשון שלהן יחד את השיר Impossible. מה שהכי בולט בקאבר הזה, זה שלמרות שהבנות הכירו זמן מועט לפני ההופעה המשותפת כבר הורגשה ההרמוניה בניהן, החברות הטובה והגירל פאוור שהפך אותן למה שהן מאוחר יותר. 

 

ולמרות שאנחנו סופר עצובים שהלהקה הגיעה לסופה, נוכל תמיד להתנחם בשירים האהובים שלהן שלא ילכו לעולם. 

 

 

תגובות