סקאוטר: הגיע הזמן שתכירו את "The Neighbourhood". צילום: Frazer Harrison/gettyimages_IL

סקאוטר: הגיע הזמן שתכירו את "The Neighbourhood"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש ואהוב בתעשיית המוזיקה העולמית. והפעם, לאחר זכיות בפרסים, מספר אלבומים והופעות- "The Neighbourhood" מוכיחים לנו שהם כאן כדי להישאר

עברו שבע שנים מאז שהלהקה הוקמה ובזמן הזה הם הספיקו להוציא שלושה אלבומים מלאים וכמה אלבומים קצרים, להופיע ברחבי העולם, ובפסטיבלים נחשבים ולהיות בראש מצעדי המוזיקה. אז אם במקרה לא שמעתם עליהם, כדאי שתכירו אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום הראשון שהוציאו ב2013 נקרא "I Love You" והוא הופיע במצעדים רבים ברחבי בעולם וזכה להערכה רבה. השיר "Sweater Weather", שמופיע באלבום הזה הוא אחד השירים המוכרים ביותר של הלהקה, שכבר זכה ליותר מ241 מיליון צפיות ביוטיוב ונחשב להצלחה גדולה מאוד והוא אהוב מאוד ברחבי העולם.

 

אחד השירים המופיעים באלבום השני של הלהקה, "Wiped Out" וזכו להערכה והכרה גדולה  נקרא "R.I.P. 2 My Youth" חברי הלהקה התחילו לכתוב שירים ולהופיע בגיל צעיר יחסית והשיר מדבר על הפחד מלפספס את הילדות ולהתבגר מהר מידי. השיר זכה למעל ל18 מיליון צפיות ולאהדה גדולה מצד הקהל.

 

השיר "Daddy Issues" הוא בלדה שקטה שמדברת על הקשר של הזמר הראשי- ג'סי רטרפורד עם אבא שלו. השיר מביא לנו איכויות נוספות של הלהקה ומוכיח את כשרונם.

 

השנה, הלהקה הוציאה אלבום חדש שנקרא בשם הלהקה. האלבום והשירים המופיעים בו נחשב שונה יחסית מהאלבומים הקודמים. השיר "Scary Love" שיצא כסינגל הוא שיר ייחודי ומוצלח. בשונה משאר הקליפים של השירים האחרים, הקליפ הזה הוא צבעוני ולא בשחור- לבן כמו שאר הקליפים מהאלבומים הקודמים של הלהקה.

 

לסיכום, "The Neighbourhood" היא להקה מיוחדת ושונה המשלבת סגנונות יחודיים במוזיקה שלה ואנחנו צופים לה עתיד מזהיר.



תגובות