סיכומוזיקלי: אחיה של עדן בן זקן והדואט המושלם של דודו . צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אחיה של עדן בן זקן והדואט המושלם של דודו

לא הספקתם לעקוב אחרי כל השירים שיצאו השבוע? קבלו סיכום מיוחד! והפעם: צמד מוזיקלי חדש פורץ, עידן רייכל בקליפ מרגש, עומר אדם מטריף עם קים אור אזולאי והאח הצעיר של עדן בן זקן מוכיח שהקול נשאר במשפחה

לא מעט שירים יצאו השבוע והפכו אותו לשבוע עמוס במוזיקה. קבלו סיכום מיוחד שיכניס אתכם לעניינים ולפלייליסט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ספיר סבן - אמצע הלילה

מאז שזכתה ב"דה וויס", מוכיחה ספיר סבן כי היא הנסיכה החדשה של הז'אנר הים תיכוני ועוד צפויה לה קריירה ענקית. אחרי שירים כמו: "אני לא אשמה", "לא חוזרת" ו"כל המדינה" - השבוע היא שחררה סינגל חדש מתוך אלבום בכורה.

את "אמצע הלילה" כתב והלחין טל קסטיאל, המנהל של ספיר, שבין היתר גם כתב והלחין את שירו החדש של אביאור מלסה שיצא השבוע. "אמצע הלילה" נע בין בלדה לבין דאנס כייפי ומיוחד, כזה שהכי כיף לשמוע בדרכים ולשיר בקולי קולות. סבן מראה את העומק של הקול שלה ושוב מוכיחה - היא כאן כדי להישאר.

לסיכום: מחכים לעוד! ★★★

 

עידן רייכל - בראשית

הזמר האהוב והמוערך, שככל הנראה יככב השנה על בימת הפסטיגל כ"אמן אורח" שחרר השבוע סינגל חדש בשם "בראשית" המלווה בקליפ מרגש עליו אחראית אמנית החול מ"גוט טאלנט" - אילנה יהב. מדובר בשיר שקט ונעים שלא מנסה להתאמץ ובהחלט תואם את סגנונו המוכר של רייכל. ב"בראשית" יש טאצ' וניחוח הודי שדי תורם לשיר אך בשלב מסויים גם קצת מציק. אולי לא מדובר בסינגל של רייכל שנזכור עוד שנים קדימה, אך הוא בהחלט נחמד ומלטף.

לסיכום: הקליפ המדהים גנב את הפוקוס. ★★★

 

דודו אהרון & אופק המלאך - "הלב שלך בממתינה"

הכוכב המאורס, דודו אהרון שמאחוריו רזומה מוזיקלי מרשים, החליט לחבור לדואט משותף עם אופק המלאך - זמר שצבר תאוצה בעיקר ברשת ואף קפץ מדרגה כשכיכב בעונה האחרונה של "אקס פקטור". השניים שחררו השבוע את "הלב שלך בממתינה". אנחנו לא יודעים מה בדיוק הם עשו שם, אבל מהשנייה הראשונה של השיר אנחנו פשוט התהפנטנו.

מדובר בשילוב מוצלח לשיר מדהים, קליט ועשוי בצורה מעולה. החיבור ביניהם אומנם נראה מהצד קצת לא ברור, אך מהרגע שהאזנו לסינגל - הלב שלנו לגמרי בממתינה. לא ברור מאליו שדואטים יהפכו להצלחה ויהיו עשויים היטב, לפעמים הם נשענים על שמות גדולים של האמנים, ואילו פה זה עבד מצויין וכל אחד עשה טוב לשני והביא את הטאצ' שלו. בתקופה בה בכל שבוע אנו זוכים לדואטים בין אמנים, דודו ואופק הצליחו לבלוט ולטובה, נשמח לעוד תוצרת משותפת שלהם. אמן.

לסיכום: לגמרי מלאכים. ★★★★★ 

 

כרקוקלי - תשע נשמות

האחיות המיוחדות והמוזיקליות לא עוצרות לרגע וממשיכות בכל הכח בקריירה מוזיקלית משותפת. התוצר החדש שלהן הוא "תשע נשמות" אותו כתבו השתיים יחד עם בן הזוג של טלי - סתו בגר מי שאחראי על "TOY" ו"שני משוגעים". 

מדובר בבלדת פופ מסוגננת שבו השתיים יוצרות את המעגל המוזיקלי שלהן בצורה קסומה כמו שרק הן יודעות לעשות. אם פופ יישמע לכם משהו מתוכנת וממוחשב, פה נדמה שהשתיים הכניסו בו עוד פן עם חותמת שלהן עם קצת 'קלאס' איכותי. עם זאת, היה חסר לנו בקטנה איזה 'בום' שהיה עוטף את הכל בצורה מושלמת.

לסיכום: אהבנו. גו סיסטרס! ★★★★

 

קומונה - "אין מצב (שבאתי לעולם הזה סתם)"

צמד בנים חדש הגיח לעולם השבוע וכזה שמאיים בגדול לכבוש לכם את הפלייליסט. "קומונה" מורכב מרועי מכלוף ונתנאל רודניצקי ("בומרנג") ולפני מספר ימים שחררו השניים את סינגל הבכורה שלהם "אין מצב". ואתם יודעים מה? אין מצב שאתם לא שומעים את זה. בשניות הראשונות לא הבנו מה אנחנו שומעים בדיוק, אבל מיד אחר כך האוזן שלנו נתפסה כל כך חזק בהבנה שקורה פה משהו חדש ושזה עוד שיר שיחרוך את תחנות הרדיו ואת הנוער. האמת, כבר כשהאזנו לו בפעם הראשונה דמיינו בראש את קהל בני הנוער צורחים את המילים בהופעות. עבודה טובה לגמרי. אין מצב שהם באו לעולם המוזיקה סתם.

לסיכום: תזכרו את השם. ★★★★★ 

 

שווה האזנה

לי ואליאנה מתכוננים היטב למופע החדש שלהם, "הכבש השישה עשר" והשבוע הם פרגנו למעריצים בפייסבוק בהצצה מוזיקלית לביצוע שלהם ל"הילדה הכי יפה בגן" וגרמו לנו לחכות בציפייה ופשוט להתאהב מקרוב.

עובר בגנים? מסתבר שגם אחיה הצעיר של הכלה הטרייה, עדן בן זקן, ניחן בכשרון מוזיקלי. השבוע עלה לרשת קאבר שלו לשיר "נרד אל הים" של ספיר סבן. אומנם ניחן שהוא עוד בהתחלה שלו, אך די ברור שהכשרון שם ובגדול. אנחנו מאמינים שעוד קצת והוא לגמרי יכול להיות הדבר הבא, משהו כמו התשובה הגברית לאחותו עדן. רק אל תשכחו לשחרר גם דואט משפחתי בהמשך, כן?

 

לאחרונה חברו יחד עידו דנקנר ונגן הגיטרה ניב ברסינסקי לסדרת סרטוני קאברים מיוחדת באינסטגרם. השבוע הם העלו קאבר מוצלח וקצבי לשירו החדש של שון מנדס - "Lost In Japan". כבר אמרנו שדנקנר הוא מנדס הישראלי?

 

A post shared by Ido Dankner (@idodankner) on

אמש (ה') התקיימה ההופעה הענקית של הזמר ההיסטרי והאהוב, עומר אדם, באצטדיון סמי עופר בחיפה, שם הופיע למול קהל של כ/30 אלף איש. אדם ביצע את מיטב מלהיטיו ובסוף ההופעה הפתיע עם ביצוע מרגש ללהיט האחרון "אוהבת אותי אמיתי" במהלכו אף קלט אדם מהבמה כי מתרחשת הצעת נישואין למול עיניו. ואם זה לא הכל / בזמן השיר הוקרן על המסך סרטון של קים אור אזולאי עושה תנועות מיוזיקלי על פי מילות השיר, לבקשתו של עומר אדם. ככה זה כשמשלבים את הזמר האהוב בישראל עם אושיית האופנה האהובה בישראל!

צילומים: נתנאל מויאל, אלדד אלוני
 
תגובות