לא רק טייגה: ביטולי ההופעות של הזמרים בארץ. צילום מסך, Gettyimages

לא רק טייגה: ביטולי ההופעות של הזמרים בארץ

לא פעם ציפינו להופעה של הזמר האהוב עלינו בארץ ולאחר פרק זמן מסויים גילינו על ביטול ההופעה. מדובר בתופעה שחזרה על עצמה לא פעם. אז מי הם הזמרים שנאלצו לבטל את הביקור בישראל?

אתמול נודע לנו כי הראפר טייגה ביטל את הופעתו בארץ. אירוע זה הזכיר לנו מקרים שקדמו לראפר שבהם אמנים החליטו לבטל את הופעתם בישראל בשל אילוצים כאלה ואחרים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליל ויין

בדיוק לפני שנה התבשרנו לגלות שהזמר והראפר האמריקאי אמור להגיע בהופעה בלייב פארק ראשון לציון במהלך הקיץ. לאחר כחודש הודיעו מפיקיו של ויין שבשל שינויים בלוח הזמנים של האמן לא יתאפשר לו להגיע להופעה בישראל ולכן הופעתו בוטלה. שמועות שעלו בקרב גורמים בתעשיית המוזיקה הודיעו כי לא נרכשו מספיק כרטיסים להופעתו של ויין ולכן הופעתו בארץ בוטלה.

 

ביונסה

לפני כשנתיים כולנו ציפינו להופעותה המתוכננת בפארק הירקון בישראל של כוכבת הפופ, ביונסה, שהוציאה בעבר להיטים אהובים ובניהם: "Halo" ו"Single Ladies". אך מספר שבועות בודדים לאחר פרסום ההופעה, מפיקי האירוע הסבירו כי נאלצו לבטלה בשל ביטול סבב ההופעות של הכוכבת כך שנאלצה לבטל גם את הופעותה בישראל. מאוחר יותר בשנה התברר כי סיבת הביטול הייתה הכניסה להריון של הכוכבת, כאמור באותה שנה הייתה אמורה להופיע ביונסה בפסטיבל "קואצ'אלה" אך ביטלה גם שם וחזרה שנה מאוחר יותר להופעה ענקית. 

 
 

פארל וויליאמס

בנוסף להופעתה של ביונסה לפני כשנתיים חווינו אכזבה נוספת כשהזמר האמריקאי פארל וויליאמס הודיע על ביטול הופעתו בלייב פארק ראשון לציון שבישראל שבוע בלבד לפני המועד המתוכנן. מפיקי המופע ומנהליו של וויליאמס הסבירו כי ביטולה של ההופעה נגרמה עקב בעיות בלתי צפויות בלוח הזמנים של האומן. לאחר ביטול ההופעה צצו שמועות שוויליאמס נכנע ללחץ חרם ה-B.D.S על ישראל אך מנהליו מסרו כי ביטול ההופעה הייתה אך ורק בשל בעיות בלוח הזמנים של האומן.

 

לורד

קצת לפני ביטול ההופעה של שאקירה בישראל, הזמרת לורד ביטלה את הופעתה בתל אביב שתוכננה להתקיים בחודשי הקיץ בשל כניעה ללחצים של ה- B.D.S. "קיבלתי מספר בלתי נתפס של הודעות ומכתבים והיו לי הרבה שיחות עם אנשים עם תפיסות עולם שונות ואני חושבת שההחלטה הנכונה כרגע היא לבטל את ההופעה". הסבירה לורד בחשבון הטוויטר האישי שלה והוסיפה, "תל אביב, זה היה החלום שלי לבקר את החלק הזה בעולם במשך שנים רבות. ואני מצטערת בכנות על החזרה מהתחייבותי לבוא ולנגן בפניכם. אני מקווה שיום אחד כולנו נרקוד יחד".

 

לנה דל ריי

מקרה שאקירה הזכיר לנו במיוחד את דחייתה ולבסוף ביטולה של הופעתה של הזמרת לנה של ריי לפני כארבע שנים. בדיוק כמו שאקירה, לנה דל ריי ביטלה את הופעתה בארץ בשל המצב הביטחוני שכאמור באותה שנה התחולל בארץ מבצע "צוק איתן" והזמרת נאלצה לדחות את ההופעה ולאחר מכן לבטלה לחלוטין.

 

 




תגובות