לראשונה כזוג: בן זיני וטיילור מלכוב בסינגל חדש. צילום מסך מהקליפ

לראשונה כזוג: בן זיני וטיילור מלכוב בסינגל חדש

היום (א') משחררים אלינו בן זיני וטיילור מלכוב את הסינגל החדש שלהם "היי טיי". האם הוא יגנוב את ההצגה לסינגל המיתולוגי "טיי"? האזינו

כוכבי הרשת המדוברים של השנה האחרונה כבר הוכיחו לנו מספר מכובד של פעמים כי הם זמרים מן המניין עם סינגלים שיוצא לנו לשמוע לא מעט, בסמוך לסדרת ולוגים מצליחה שעלתה בערוץ היוטיוב של השניים. הבוקר (א') משחררים את "היי טיי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין ספק שהשניים היו בכותרות לא מעט בשנה האחרונה תחת השאלה "האם הם זוג"? לאחר זמן ממושך בו הצמד הסתיר את התשובה מאלפי העוקבים ומידי פעם נתן לנו רמזים קטנים- חשפו כי הם זוג מאושר. וזו הפעם הראשונה שהם משחררים סינגל מאז שגילו לנו את הסוד. 

 

כזכור, השתמשו זיני ומלכוב בעבר בשם של טיילור (טיי) בשם השיר הראשון שלהם: "טיי". הפעם, בחרו לצלם את הקליפ על סט בית ספר: תיכון "אליאנס", לזכרו של התלמיד אילון שלו אמסלם ז"ל שנדרס לפני כשבועיים. בקליפ הם (בן וטיי) התלמידים. בנוסף, משתתפות בו הכוכבות האהובות דניאל וינריב ואבישג נגר, שרק מוסיפות לוויב שיצרו. מעבר לכך, הסינגל מעולה! הוא קיצבי ומקפיץ, אותו כתבו והלחינו דולב רם ופן חזות ועשו עבודה יוצאת מן הכלל. אז כן, גם הפעם מדובר בלהיט הבא שאנו בטוחים שכבר עכשיו תתמכרו אליו לפחות כמונו.

זיני ומלכוב הקדישו את הסינגל לאילון שלו אמסלם ז"ל אשר למד בתיכון אליאנס.

 

תגובות