סיכומוזיקלי: דנה לב בקאבר מיוחד. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: דנה לב בקאבר מיוחד

יום שישי הגיע ואם הייתם עסוקים בשגרה של החופש הגדול אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: עמית מורשת וחן אהרוני חוברים לסרטון משעשע במיוחד, דנה לב מפגינה את יכולות השירה שלה ואדיר גץ בסינגל שאהבנו במיוחד

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!
 


נעמה כהן

את נעמה כהן הכרנו לראשונה בראליטי "כוכב נולד" ומאז היא קצת נעלמה לנו מהעין, השבוע הוציאה הזמרת סינגל חדש, "Shine feat. Rebel sun" הוא שיר באנגלית, מלא באנרגיות ובעיקר בביצוע מצוין להפליא של כהן. על השיר היא עבדה עם בעלה יהל דורון (מהצמד גיא ויהל) סך הכל שיר מעולה, עם קליפ מצוין שלגמרי מוסיף לאווירת השיר. עבודת הזוג בשיר נראת טובה בהחלט ואני רק מחכה לביצוע משותף (ומתבקש) של השניים.

 לסיכום: התגעגענו אליה. ?????  
 

טל גבעמיר - אלבום

אם אתם קוראים הדוקים של הטור השבועי שלנו אתם כבר אמורים להכיר את גבעמיר שממש השבוע הוציאה את אלבום האי-פי הראשון שלה. האלבום כולל את "אפליקציה", "כל יום איתך ביחד" ו"טסתי" אותם כבר שמענו בעבר כסינגלים. השירים מבליטים את קולה המיוחד של גבעמיר והיא ללא ספק מצליחה להביא משהו אחר ובלתי רגיל למוזיקה. סך הכל אלבום מצוין, אמיתי, נעים, מגוון והיא בעיקר מצליחה להביא את עצמה במורה הטובה ביותר, שזה הדבר החשוב ביותר, מבחינתי באלבום בכורה מוצלח.
 
לסיכום: אלבום פשוט מצוין. ????? 
 

אדיר גץ - "שמלה צהובה"

אדיר גץ הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר מוכשרים שיש לנו בארץ, מאחוריו יש כבר שני אלבומים מצליחים ולא מעט הופעות סולד אווט. השבוע הוציא גץ סינגל חדש לקראת האלבום השלישי שבדרך -"שמלה צהובה". השיר מקסים, הוא עדין, מתאים לקולו של גץ, מרגש, ובעיקר, אמיתי. גץ ממשיך בדרך הכל כך מיוחדת שלו ומצליח להביא שיר פשוט ומדויק ונכון להפליא. סך הכל סינגל מעולה, כיפי וזורם וגץ ממשיך לעשות  הרבה טוב על הלב. 
 
לסיכום: מצליח להשאר מיוחד.  ?????
 
 

שווה האזנה

אתמול (ה') העלו עמית מורשת וחן אהרוני סרטון מיוחד בו הם רוקדים ושרים ליפסינג את "המנון". האמת הסרטון עשה לנו חשק לשמוע אותם גם מבצעים שיר יחד. מה אתם אומרים?
 
 
 
את כישרון השירה של דנה לב הכרנו כבר מזמן, השבוע העלתה לב המוכשרת סרטון מיוחד לרשתות החברתיות שלה בו היא מבצעת בצורה מדויקת להפליא את השיר "לפעמים" של אורי בן ארי. דנה הזכירה לנו (שוב) עד כמה היא מוכשרת עם ביצוע מיוחד, עדין ובעיקר ממכר. מתי כבר סינגל?

 

בתחילת שהשבוע הופיע דודי בר דוד במועדון הזאפה, שבתל אביב. אנחנו זכינו לקבל ממנו סרטון מיוחד מחדש החזרות לקראת המופע. בסרטון רואים אותו שר לצד רום שינדלר שגם התארחה בהופעה המיוחדת. לגמרי סרטון שווה האזנה!
 
תגובות