טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מאלומה. צילום: Arkenstone Productions

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של מאלומה

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, לינוי מסטבוים, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - מאלומה

זמר הרגאטון המצליח ״מאלומה״ חוזר לישראל בתאריך 28.6 עקב הצלחת הופעתו הקודמת שהתקיימה באוקטובר האחרון בלייב פארק ראשון לציון. והפעם עם אלבומו השלישי "F.A.M.E", שיצא במלואו לפני כחודש. אז רגע לפני שהוא מגיע לארץ, זהו הזמן המושלם להיזכר בחמשת השירים האהובים ביותר של הזמר האהוב.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

El Perdedor

השיר המדובר הוא שיר הפריצה של מאלומה ובזכותו נוכחנו לגלות את הזמר שבמהרה כבש לכולנו את הלב. והפך לאחד הזמרים המצליחים בישראל ובעולם. הסינגל שומר על קצב מסויים לאורך כל השיר ואנחנו עפים על התוצאה. עד כה צבר למעלה מבליון צפיות ועד היום הוא ממשיך לשגע את הקהל.

 

 Felices los 4

אין ספק שזה אחד השירים האהובים והמוכרים של מאלומה, אין אחד שלא מכיר את השיר או לפחות זימזם אותו בשנה האחרונה. עד כה צבר למעלה ממליארד צפיות בזמן קצר של קצת יותר משנה. מאלומה בלתי ניתן לעצירה וממשיך להפתיע אותנו ללא הפסקה עם סינגלים שכובשים כל פלייליסט ופלטפורמה אפשרית (וגם אותנו).

 

 El préstamo

השיר הוא חלק מאלבומו השלישי "F.A.M.E". הוא שיר החדש ביותר שהופץ ביוטיוב מבין שיריו של הזמר. הסינגל הועלה ליוטיוב ופורסם ברשתות החברתיות לפני כשלושה חודשים ובמהרה צבר תאוצה רבה ואף השתלט לנו על הפלייליסט. אנחנו לגמרי מחכים לשמוע את מאלומה שר אותו בהופעה הקרובה!

 

Chentaje

השיר הוא חלק משיתוף פעולה של מאלומה עם הזמרת הקולומביאנית המוכרת לנו בשם שאקירה, זהו אחד משיתופי הפעולה היותר מצליחים בתעשייה . השיר צבר מעל לשתי מילארד צפיות מאז הפצתו. בנוסף, השיר מדורג במקום השביעי כאחד מעשרת השירים שהגיעו למיליארד צפיות בזמן הקצר ביותר - מאה שלושים ותשעה ימים בלבד. ובמקום השלישי מתוך חמשת השירים אשר הגיעו לשתי מיליארד צפיות.

 

 Corazón

הסינגל המדובר גם הוא חלק מעשרת השירים הנצפים והמושמעים ביוטיוב, ותוך 153 ימים בלבד צבר מעל למיליארד צפיות. הסינגל משלב בתוכו בית בו נשמעת גם השפה הפורטוגזית, אותו שר הזמר הברזילאי נגו דה בוראל, כחלק מעוד שיתוף פעולה מדהים של מאלומה.

 

 

תגובות