סקאוטר: הזמר שהוכיח שהשמיים הם לא הגבול. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: הזמר שהוכיח שהשמיים הם לא הגבול

אין לנו צל של ספק שהזמר הצעיר, דניאל סקיי הולך לכבוש כל פלייליסט אפשרי. לאחר שיתוף פעולה מדהים על קמרון דאלאס, בייבי אריאל, ביבי רסקה ועוד רבים אחרים, הוא חוזר ומוכיח שבשבילו השמיים הם ממש לא הגבול

זמר הדאנס-פופ בן ה-18 בלבד, נולד בפלורידה ומשם עבר ללוס אנג׳לס בה הוא גר כיום. דניאל סקיי בהחלט הוכיח שהוא כאן כדי להישאר, הוא מוכר לנו ככוכב מיוזיקלי בזכות מאות הסרטונים שזכו לצפיות רבות. שם יש לסקיי למעל לשני מיליוני עוקבים! וזו רק ההתחלה, הזמר גרף מעל לשני מיליון וארבע מאות אלף עוקבים באינסטגרם, צבר מליוני צפיות ביוטיוב, יותר מחצי מיליון רשומים תומכים בערוץ היוטיוב שלו ואף יצא לטור משלו בשם "All Your Fault Tour". בנוסף, בין הסינגלים המצליחים שפורסמו בפלטפורמת היוטיוב, נמצא גם הסינגל הראשון שלו "Maybe" אותו כתב וביצע בעצמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

למרות שסקיי מוכר לרובנו מהמיוזיקלי, את דרכו החל באינסטגרם, תוך העלאת קאברים באורך של 15 שניות משנת 2014, כך צבר את הקהל הראשוני שלו וסחף אחריו את כולו עד שיתוף הפעולה הראשון שלו עם קמרון דאלאס, לפני כשלוש שנים עם השיר "All I Want", שצבר עשרים ושמונה מילון צפיות עד כה והושמע ברחבי העולם במדינות כמו-ברזיל, קנדה, אוסטרליה וספרד.

 

שיתוף פעולה נוסף של הזמר היה גם עם הכוכבת אריאל רבקה מרטין, המוכרת לנו בשם "בייבי אריאל", יוטיוברית וזמרת יהודיה הפופולרית מאוד באפליקציית המיוזיקלי גם היא. בשיר "Say It" שפורסם והועלה ליוטיוב לפני כשלושה חודשים וכבר צבר תאוצה רבה, הגיע במהרה למליוני צפיות וזכה להכרה ברשתות החברתיות.

הקליפ איתו פורסם והועלה השיר עורר סערה בקרב המעריצים והעוקבים, דניאל ובייבי אריאל צולמו בעת ״נשיקה״ שגרמה לנו לשאול את השאלה המתבקשת "האם הם זוג"? עלו חשדות שהשניים מנהלים זוגיות, אך אין הוכחה קיימת לחשדות שלנו. בערוץ היוטיוב שלה פרסמה "בייבי אריאל" סרטון בו היא מסבירה כי הם לא יותר מחברים טובים ושאין קשר רומנטי בין השניים.

 

בשנת 2015 סקיי לקח חלק ב-"DigiFast Tour" עם הזמרת שלא מפסיקה לכבוש אותנו, דמי לובאטו,  Chasing Cameron ואחרים. כיום הוא מופיע ברחבי העולם עם שלל להיטיו בטור משלו, בניהם השירים "Smile", "Say It","All I Want" וגם "We Got Us" שזכה לכמעט שישה מיליון צפיות ב"ספוטיפיי" שבזכותו נבחר סקיי על ידי ניקולודיאון לאמן השנה במרץ 2016.

כמובן שלדניאל סקיי יש עתיד מבטיח בתחום, הוא הוכיח לנו לא פעם שיש לו את כל מה שדרוש כדי להיות הכוכב הבא שיכבוש כל פלייליסט קיים.

 

תגובות