טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של סלינה גומז. צילום: gettyimaages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של סלינה גומז

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, ליאב דר, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - סלינה גומז

סלינה גומז התחילה את דרכה בסרטים והסדרות של דסני ומהרגע הראשון כולנו ידענו שהיא תהפוך לסיפור הצלחה! מאז היא זנחה מעט את קריירת המשחק והפכה לאחת הזמרות המובילות בעולם. היא כבשה מצעדים בכל רחבי העולם וממשיכה להוכיח פעם אחר פעם שהיא זמרת מעולה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


Wolves

מדובר באחד השירים האחרונים ביותר של סלינה בו היא שיתפה פעולה עם הDj המצליח מרשמלו שאחראי לאין ספור להיטים שמושמעים בשלל מסיבות מסביב לעולם. השיר הגיע אלינו לפני כחצי שנה וזכה להצלחה מסחררת ואף הגיע למקום הראשון במצעדים במעל לעשרים מדינות! שיתוף הפעולה של השניים יוצר להיט קצבי וכיפי שפשוט יגרום לכם לרצות לקום ולרקוד!

 

Back to you

זהו אחד מהסינגלים היותר חדשים ויותר טובים של גומז, הוא זכה למליוני צפיות וריגש אין ספור אנשים. השיר יצא כחלק מקידום העונה השנייה של הסדרה "13 סיבות" אותה גומז מפיקה. בנוסף, הוא משתתף בפסקול הסדרה שדם עליו אחראית הזמרת. אין ספק שמדובר בסינגל לא פחות ממצויין. 

 

Bad liar

הבא בתור הוא אחד השירים המיוחדים של הזמרת, בנוסף למה שאנחנו רגילים לשמוע ממנה היא הביאה לנו שיר בסגנון שונה, מיוחד וזה לגמרי עבד לה! גם הקליפ של השיר שמדבר על התאהבות של ילדה במורה שלה הוא איננו סיפור קונבנציונאלי, בעיקר כי אנחנו לא רגילים לשמוע על סיפורי התאהבות בין שתי נשים. אנו תמיד אוהבים שמחדשים לנו ומראים לנו צדדים אחרים בסינגלים האהובים. כנראה שגם שאר המאזינים לסינגל זה משום שהוא צבר מליוני צפיות בקלות וזכה לתשבוחות מעולות.

 

 

 

Come & get it

עד שיר זה אנשים רבים הכירו את גומז כ"ילדת דסני" תמימה בעקבות תפקידה בסדרה המצליחה "המכשפים מוובארלי פלייס". אך השיר הזה הוכיח לכולם שהיא הרבה יותר מזה, לאחר מכן כולם הבינו שמדובר בזמרת מעולה ולא בגימיק חולף. מי שעדיין זילזל בה התחרט על כך כשראה שהשיר צבר יותר מחצי מליארד צפיות ביוטיוב.

 

It ain't me

אחרון חביב הוא שיתוף הפעולה של גומז עם לא אחר מDj המצליח קייגו ואם תשאלו אותנו מדובר בשיתוף הפעולה המצליח ביותר שלה! כל אחד מהשניים הביא את הייחוד שלו, קייגו עם הקצב המעולה וגומז עם הקול האדיר, והשילוב של השניים יצר שיר מעולה שלא שמענו כבר הרבה זמן. אנחנו מקווים שהיא תביא לנו עוד שיתופי פעולה מוצלחים לפחות כמו זה.

 

 

תגובות