חם בישראל: ג'ייסון דרולו סוגר מעגל סטטיק ובן אל. צילום: אורן גולן

חם בישראל: ג'ייסון דרולו סוגר מעגל סטטיק ובן אל

אחרי שכבש את העולם עם להיטי הענק שלו, ג'ייסון דרולו חוזר לכבוש את במה בארץ הקודש בפעם השנייה בהופעה סוחפת שנערכה במסגרת "Coca Cola WOW Festival" ואף ארגן הפתעה שהיא סגירת מעגל על הבמה. ביקורת

כ-8,000 בני נוער שעשו טוב זכו בכרטיסים לפסטיבל "Coca Cola WOW Festival" במסגרת פרויקט התנדבות. על במת הפסטיבל, שנערך ב"לייב פארק" בראשון לציון והונחה על ידי השחקנים ישראל אטיאס ומאיה וורטהיימר, הופיעו מיטב האמנים החמים בתעשיית המוזיקה הישראלית שחביבים על בני הנוער ועל הבמה עלו אחד אחרי השני עדי אולמנסקי, ערוץ הכיבוד, עדן בן זקן, אליעד נחום ואקסום אך את מרבית תשומת הלב קיבל בפסטיבל ג'ייסון דרולו, אחד מכוכבי הפופ החמים של השנים האחרונות שנחת בישראל לרגל ההופעה בפסטיבל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דרולו בן ה-28 הוא כוכב ענק בתעשיית המוזיקה העולמית שמאז סינגל הפריצה "Whatcha Say" ב-2009, לא מפסיק לשחרר להיטים בקצב מסחרר. בין להיטיו הגדולים בעשור האחרון ניתן למנות את "Talk Dirty", "The Other Side" ו"Get Ugly" וברזורמה שלו ניתן למצוא שיתופי פעולה עם מאלומה, ניקי מינאז', ליטל מיקס וכריס בראון.

© צילום: אורן גולן, באדיבות יחסי ציבור

מדובר בהופעתו השנייה של הכוכב בארצנו, לאחר שהופיע כאן לפני כשנתיים. גם הפעם הוא מגיע אלינו בשיא הצלחתו, ואל ההופעה הנוכחית הוא מגיע עם שלל שירים שכבשו את המצעדים ובראשם להיט הענק "Swalla".

 

אחרי חימום של הדיי-ג׳יי האישי של הכוכב, עלה דרולו לבמה עם הלהיט ״Wiggle”, ומיד אחר כך שר את סינגל הפריצה שלו ״Whatcha Say”. אחרי קריאות שלום נלהבות אל עבר הקהל הזמר ביצע את שיר המונדיאל הקייצי ״Colors” והמשיך עם הלהיטים ״Tip Toe” ו״Marry Me”. בהמשך ביצע ג׳ייסון את השיר ״It Girl” (שמוכר לקהל כשיר הפתיחה של תכנית הריאליטי הידועה) ועל הדרך גם העלה נערה בת מזל אל הבמה. 

© אורן גולן

ההופעה המשיכה אך החולצה שעיטרה את גופו של דרולו לא, ונטול חולצה הוא ביצע בביצוע מקפיץ ומרקיד את ״Swalla” האהוב. באחד מרגעי השיא של הערב פנה הכוכב לקהל וסיפר כי יש לו הפתעה מיוחדת עבור הקהל הישראלי ובאופן מפתיע עלו לבמה סטטיק ובן אל, שחיממו את ג׳ייסון בהופעתו הקודמת בארץ וביצעו את ״קוואי״ ו״טודו בום״ בעוד הזמר מפזז על הבמה לצלילי הלהיט של הצמד. את ההופעה חתם דרולו בביצוע משתפך וארוך ל״Talk Dirty” במהלכו הוא גם עשה מחווה עבור הקהל הישראלי כשהשתעשע בעברית במהלך הביצוע. את השואו המוצלח חתם הזמר בלהיט הגדול ״Want To Want Me” בביצוע מרים שהיווה סגירה מושלמת להופעה האנרגטית.

לסיכום - דרולו הרים שואו מפואר, עתיר רקדנים ואפקטים ולמרות השואו המעט מעוייף בחלק מהשירים הוא הוכיח כי הוא לגמרי יודע את העבודה וכי הוא לא סתם הפך למכונת להיטים, מה גם שהוא שר בלייב והפגין יכולות ווקאליות "משוויצות" לא פעם ובכל הכוח, כך שאין ספק כי לגמרי מדובר באחת מהופעה שהייתה לגמרי המרענן הרשמי של הקיץ.

דרולו
דרולו © אורן גולן
תגובות