סקאוטר: מקס והרווי הם הצמד הבא שנכנס לפלייליסט שלנו. צילום מסך מהאינסטגרם, (maxandharveyofficial)

סקאוטר: מקס והרווי הם הצמד הבא שנכנס לפלייליסט שלנו

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנו מציגים בפניכם זמרים חדשים בתחום המוזיקה העולמית. והפעם- קבלו את מקס והרווי, צמד בנים מתוק ומוכשר שהחלו את דרכם במיוזיקלי והיום כבר מאיימים להשתלט לנו על הפלייליסט!

מקס קיט מליס והרווי לוקה מילס, זמרי הפופ מאנגליה, החלו את דרכם גם הם, כמו כוכבי רשת וזמרים צעירים רבים, באפליקציית המיוזיקלי. ואתם מוכרחים להכיר אותם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הם מוכרים לכולנו בזכות סרטוני הליפסינג הקצרים שהועלו באפליקציה שזכו לאהדה רבה ואף צברו השניים במיוזיקלי לא פחות מחמישה מליון ושמונה מאות אלף עוקבים מכל רחבי העולם. בנוסף, גרפו השניים בערוץ היוטיוב שלהם מעל לשלוש מאות אלף רשומים, ובו העלו מקס והרווי קאברים רבים, כמה ולוגים ואף סינגלים שצברו מאות אלפי צפיות!

 

אם כל זה לא מספיק, באינסטגרם עוקבים אחריהם כמעט מליון עוקבים צמודים, שם גם פרסמו מקס והרווי כי יצאו לטור הופעות משלהם בשם ״The Tour״ בשנה האחרונה. לאחר שצברו קהל רב במיוזיקלי, הם שחררו בפלטפורמת היוטיוב את הסינגל הראשון שלהם, ״One More Day in Love״ בסוף 2016, הסינגל צבר מעל לשני מיליוני צפיות עד כה.

לאחר שחרור הסינגל, המשיכו להיות פעילים בערוץ היוטיוב שלהם, והעלו לשם קאבר לשיר ״Let Me Love You" של לא אחר מהזמר האהוב, ג׳סטין ביבר.

 

בהמשך, הם שחררו גם את הסינגלים "Word" ואת "Stuck on the Ceiling". כמה חודשים לאחר מכן הם שחררו גם את סינגל הכריסמס הראשון בערוץ היוטיוב שלהם, הסינגל הוא שיר קצבי יחסית, והוא קיבל את השם "I Wish It Could Be Christmas Everyday" בו מביעים הילדים את אהבתם לחג.

 

מקס והרווי הצטרפו לזמר זאק קלאייטון ל "Nothin but love tour" בארה״ב במאי 2017, וזו הייתה הפעם הראשונה שהם הופיעו בארה"ב. הם התחילו בשבעה תאריכים את טור ההופעות שלהם בממלכה המאוחדת בתחילת 2018. 

בשנת 2017 עלתה בBBC סדרה דקומנטרית על חייהם הנקראת "My Life: Max & Harvey" , אשר סיפקה הצצה למעריצים לחיים האישיים ולמקצועיים של הכוכבים האהובים ובהמשך גם פורסם ספר שנכתב על קריירת המיוזיקלי של מקס והרווי.

מקס והרווי רואים כיום את שון מנדס וג׳סטין ביבר כהשראה הגדולה ביותר שלהם בתחום. אנחנו הולכים לשמוע עוד סינגלים רבים של השניים בזמן הקרוב, אין ספק שזאת רק ההתחלה וצפויה להם הצלחה רבה בתחום המוזיקה.

<">
תגובות