אד למען כולם: שיתוף הפעולה המפתיע של אד שירן. GettyImages

אד למען כולם: שיתוף הפעולה המפתיע של אד שירן

אד שירן הוא אחד הזמרים האהובים עלינו, בעיקר בגלל העובדה שהוא תמיד מוכיח לנו כמה שהוא בן אדם טוב. הפעם הוכיח את טוב ליבו כשחבר עם חברת "Drop4drop" ומציע שיעורי גיטרה פרטיים לכל מי שיתרום לחברה. התאהבנו

בעולם המוזיקה, תמיד ניתן למצוא זמרים שתורמים מעצמם לסביבה. ביונסה עשתה זאת כשחילקה מלגות לאזרחים קשי יום, סלינה גומז שנמצאת חלק מחברת "יוניסף" העולמית ולפני כשבוע הצטרף אד שירן לרשימה ופירסם בחשבון האינסטגרם שלו על כך שהוא חובר עם חברה עולמית בשם "Drop4drop" הפועלת למען הטפלת מים נקיים לכולם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:  

חברת ״Drop4drop" פועלת במשך שנים למען הזכות של כל אדם ואדם ברחבי העולם שאין לו את היכולת לכך להנות ממים נקיים ומותפלים, למען הפרויקט התגייס במהרה שירן וציין כי יתרום גם הוא ואף יעניק לתורמים מכישרונו, אשר נוכחנו לגלות בשנים האחרונות. 

שיתוף הפעולה של שירן עם חברת ״Drop4drop" הינו שיתוף פעולה מפתיע לאומן בסדר גודל שכזה, בסרטון המדובר מספר בסרטון כי יעביר שיעורי גיטרה פרטיים של אחד על אחד על כל תרומה לפרויקט ואף יעניק לתורמים את הזכות להיות נוכחים בהופעתו בניו-יורק, בנוסף להצלחה הגדולה של הזמר, נחשפנו לצד נוסף באישיותו, ופעולתו מעידה על כך שמעבר להצלחה האדירה של שירן, בנוסף לכל הוא אדם טוב התורם מעצמו ומכישרונו ללא תמורה על כך. 

התאהבנו
התאהבנו © gettyimages

 

 

 

 

תגיות
תגובות