לאחר שנתיים: לירן דנינו חוזר מההפסקה עם סינגל חדש. צילום: אוהב קב, באדיבות יחסי ציבור

לאחר שנתיים: לירן דנינו חוזר מההפסקה עם סינגל חדש

לאחר כמעט שנתיים בהן נעלם מהנוף המוזיקלי ומהרשתות החברתיות, חוזר לירן דנינו עם סינגל חדש וחושף את הסיבה להפסקה

אחרי שנתיים של הפסקה, כתוצאה מבעיה בריאותית חמורה במיתרי הקול שמנעה ממנו להמשיך לשיר ולהופיע, חוזר היום (ב') לירן דנינו עם סינגל חדש - "יש ימים". השיר החדש, אותו כתב נדב אסולין והלחין אסף צרויה, ממשיך את הקו השקט שמאפיין את הזמר האהוב אך עם טוויסט קל מכיוון המוזיקה הים תיכונית שמציג עוד יכולות של דנינו שלא נחשפנו אליהן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

בשבוע שעבר שבר דנינו שתיקה לאחר היעלמות מעולם המוזיקה והרשתות החברתיות וחשף בפוסט מרגש באינסטגרם את מה שעבר עליו: "הפסקתי להופיע או להוציא שירים בשנה וחצי האחרונות.. עד היום את רובכם לא שיתפתי. אני לא כזה, אבל מרגיש שאני חייב לכם אחרי כל ההודעות וסימני השאלה שהצטברו. אז ככה... עברו עליי שנה וחצי איומות ומצד שני מדהימות... שבהן המוזיקה יצאה מחיי מבלי שרציתי", כתב דנינו למעריציו. את שאריות המחלה ניתן להרגיש על קולו שהפך לצרוד מעט. 

בהודעה ששוחררה היום לעיתונות מסר: "ככל שהזמן עבר הרגשתי כמה אני מתגעגע למוזיקה שלי, לשגרה שלי ולקהל. הבנתי שזו מתנה שקיבלתי מהקדוש ברוך והיא בעלת ערך עליון, גיליתי דברים חדשים על עצמי. אני מרגיש שהראיה שלי על החיים התפכחה והתבגרה ונחשפתי להמון דברים שהעולם יכול להציע".

 

 

תגובות