טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רועי סנדלר. צילום: ענת מוסברג

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רועי סנדלר

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של רועי סנדלר

אחד הזמרים שמוכיחים לנו בכל פעם מחדש שהם כאן כדי להישאר הוא ללא ספק הזמר הצעיר, רועי סנדלר, שכובש אותנו עם סינגלים מעולים פעם אחר פעם. את סנדלר הכרנו בתכנית "פושרז" בתחילת דרכו, שם נחשפנו לכשרונו לראשונה. מאז ועד היום הוא המשיך לעבוד קשה ושיחרר אלינו מספר סינגלים מוצלחים. בנוסף, הספיק לצבור קהל תומך ואף להקים פרוקייט עם מסר חשוב ביותר. אז אלו סינגלים נכנסו לרשימה שלנו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מסכות

הסינגל הראשון שנכנס לרשימה שלנו הוא "מסכות" שהוציא הזמר לפני מספר חודשים וצבר עד כה מעל מליון צפיות ביוטיוב. חשוב לציין שזהו לא סתם סינגל רגיל שהוציא סנדלר אלא מאחוריו עומד סיפור עם מסר חשוב ביותר. סיפר הזמר כי הסינגל נכתב בהשראת סיפורה של נפגעת תקיפה מינית שהכיר מקרוב. הסיפור נוגע ללב בכל פעם שאנו מאזינים לסינגל המעולה. בנוסף, מצורף קליפ אנימציה מושקע במיוחד המציג בפנינו את נקודת מבטה. 

 

משוגעת

השיר האחרון שהוציא ממש לא מזמן נקרא "משוגעת" והוא משוגע לגמרי. גם הפעם מדובר בשיר אהבה אך הפעם הציג סנדלר את האהבה הנכזבת. הוא הגיע למליון צפיות בזמן קצר במיוחד (אנחנו לגמרי מבינים למה) ולא מעט שיתופים ברשתות החברתיות. הקליפ צולם לצידה של כוכבת הרשת קים אור אזולאי, שרק הוסיפה לאנרגיות החיוביות. 

 

גשם

והגענו לשיר שחימם לנו את החורף האחרון! "גשם", הגיע אלינו בעונת החורף הקרה בטיימינג מושלם וצבר עד כה מעל מליון צפיות ביוטיוב גם הוא. בנוסף צירף הזמר קליפ תואם ומושקע לא פחות. אין ספק שהוא בין השירים המועדפים עלינו! 

 

אל תפריעו

רבים יגידו שזהו הסינגל איתו פרץ לתודעה שלנו לפני כשנה באופן רשמי. מדובר באחד הסינגלים המדוברים של הזמר. ניתן לראות כי השקיע בו לא מעט מחשבה ואף צירף לקליפ מספר חברים קרובים שרקדו במסיבה אחת גדולה. כידוע, מאז ועד היום שיחרר עוד מספר סינגלים והיום אנחנו כבר ממש לא יודעים איזה הוא המועדף עלינו.

 

כל הלילה

הסינגל הבא "כל הלילה" הגיע אלינו לפני כשנתיים ועד היום יוצא לנו להאזין לו לא מעט. מדובר בשיר אהבה, כיאה לזמר ואנחנו עפים על התוצאה! גם הוא צבר עד כה למעלה משני מליון צפיות ביוטיוב ואהדה גדולה מצד הקהל התומך של הזמר. 

 

 

תגובות