חבל על הזמן: מצעד שירי הפסטיגלים האהובים ביותר . צילום: אלון אלבכרי

חבל על הזמן: מצעד שירי הפסטיגלים האהובים ביותר

בכל שנה אנחנו נסחפים לשירי הפסטיגלים הממכרים ואין ספק שמדובר בתקופה המוזיקלית של השנה. פריסטייל פסטיגל מתקרב אלינו בצעדי ענק ואין לנו ספק שהוא יביא עמו להיטים מקפיצים שלנצח יככבו בפלייליסט שלנו. עד אז, קבלו את רשימת השירים האהובים עלינו מכל השנים

אתם ילדי פסטיגלים? הגעתם למקום הנכון! כמו בכל שנה, גם הפעם אנחנו מחכים בקוצר רוח לפסטיגל שיגיע אלינו בחנוכה והפעם מדובר בפריסטייל פסטיגל. אז עד שנתמכר לשירים החדשים שיקפיצו לנו את הפלייליסט, נזכרנו בכמה שירים אהובים שכיכבו על במות המופע לאורך השנים.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פסטיגל פנטזיה

מקור השיר הוא במקור מ"The Final Countdown" שאותו מבצע Europe. את השיר שר לא אחר מרן דנקר בפסטיגל ״גיבורי הממלכה האבודה״ בשנת 2006. בשיר ניתן לשמוע כמה קולות רקע מוכרים כמו של יובל שם טוב וישראל קטורזה וןהוא משלב בתוכו קטעי דיבור של שאר כוכבי הפסטיגל - נדב אבוקסיס, לירז צ'רכי, רן דנקר ומירי בוהדנה. פסטיגל פנטזיה הוא שיר נוסטלגי ותמיד כיף להיזכר בו ובתקופה הזאת בחיינו, מה גם שהוא פשוט עם קצת שנדבק לראש!

 

 אי זוגי 

עוז זהבי וליאת בלו השתתפו בפסטיגל "תפוס ת'פסטיגל" בשנת 2008 וביחד ביצעו את השיר "אי זוגי", אותו כתב ארז דן והלחין יחד עם טל פורר. זהבי ובלו שרו יחד את הדואט ״אי זוגי״ בסגנון ג’ונגל. שיר מקפיץ, שמח שגורם לנו כל פעם מחדש לזוז בלי הפסקה.

 

מטרה מספר אחת

השיר השלישי שלנו ברשימה הוא ״מטרה מספר אחת״ אותו ביצעו השחקניות אגם רודברג ועדי הימלבולוי ב"קונג פו פסטיגל" בשנת 2009. את השיר כתב והלחין אמיר פיי גוטמן ז״ל. רודברג והימלבלוי מציגות בשיר יכולות ווקאליות מדהימות לצד מסר מחזק וחיובי - שאם רוצים, הכל אפשרי.  אין ספק שמדובר באחד מהשירים האהובים עלינו - גם בשל הקצב שלו וגם בשל המסר החיובי שקורא לנו להישאר אנחנו ולא להשתנות בשביל אף אחד. אהבנו! 

 

האיש שבקיר

אחד השירים בעלי המשמעות שסחף אותנו יותר מכל הוא השיר "האיש שבקיר" שבוצע על ידי השחקן דניאל מורשת ב"משחקי הפסטיגל" בשנת 2014. בכמה מהופעותיו של מורשת, הוא שר את השיר המדובר וציין לא פעם ש"בעוד כמה שנים תקבלו משמעות שונה לשיר". כידוע, לפני כשנה החליט הכוכב לצאת מהארון והצהיר כי את חייו יחלוק עם גבר. בין מילות השיר ניתן להסיק כי יש רמיזה קלה לעתיד, אך זו רק הפרשנות שלנו. ואין ספק שמדובר באחד המסרים הקולעים והמוצלחים שיצא לנו לשמוע.

 

 אל תוותר

הזמר אמיר פרישר גוטמן ז״ל השתתף בפסטיגל בשנת 2007 - "פסטיגל על הזמן". הוא שר את השיר ״אל תוותר״ השיר מלא עוצמה והמילים כל כך חזקות, מה שגרם לנו להתחבר אליו ברגע. הוא מלמד אותנו לא לוותר ולעשות הכל בכל הכוח. שיר זה לחלוטין קיבל משמעות חזקה והוא לחלוטין נחקק בליבנו לעד.

 
תגובות