סליחה ומחילה: פלייליסט שירים מיוחד ליום כיפור. צילום: נעם פינבליט

סליחה ומחילה: פלייליסט שירים מיוחד ליום כיפור

לכבוד יום כיפור, הכנו עבורכם את הפלייליסט המיוחד שלנו הכולל כמה שירי סליחה, מחילה וחשבון נפש. האזינו

יום הכיפור הגיע ואיתו חשבון הנפש בו אנו חושבים על המעשים שעשינו ומבקשים סליחה מחברים ומכרים. בשביל החג הכל כך חשוב הזה, הכנו פלייליסט מיוחד של שירים עם משמעויות גדולות על סליחה, חשבון נפש ותודות לה'.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Akon - Sorry, Blame It On Me

אומנם השיר יצא בשנת 2009 והוא נחשב לשיר יחסית ישן אך המשמעות שלו היא על זמנית. שיר כנה ומרגש, בו הזמר מודה על כל חטאיו ומצטער על הכל. המנגינה של השיר והכלים שמאחורי הזמר יוצרים לחן מעניין ונותנים חוזק ועוצמה למילים של השיר. זהו בהחלט שיר שמתאים ליום הכיפורים.

 

סליחה - פאר טסי

השם של השיר מסכם הכל, "סליחה", שיר בעל מנגינה שקטה ורגועה. שומעים בקול של טסי את הכוונה האמיתית שלו בכל מילה ומילה שהוא שר. שיר זה אינו רק שיר סליחה, אלא כולל גם חשבון נפש לא קטן, ולכן שיר זה משקף את יום הכיפורים בצורה הכי טובה שאפשר.

 

אני מצטערת - חוה אלברשטיין

הטקסט של השיר הוא אמיתי וחזק, אך ברגע ששומעים את השיר, ישנה הפתעה שלא ציפינו, מנגינת השיר מעט שמחה לעומת השם שמבשר לעצב. למרות המנגינה הניגודית השיר של אלברשטיין מתאים בדיוק ליום הכיפורים בשל המילים שלו, אך המנגינה נותנת אופטימיות ואת ההרגשה שלמרות כל החטאים, הוסף הכל ייסלח!

 

Timbaland - Apologize ft. OneRepublic

אין סיכוי שאתם לא מכירים את השיר הזה, שיר מדהים עם משמעות אדירה. כאשר טימברלנד ולהקת ואן ריפאבליק מתאחדים יוצא שיר עם משמעות אדירה. Apologize - להתנצל. ממחיש את יום הכיפורים בצורה מדהימה. מילות השיר הן בהחלט אופטימיות! המנגינה מחזקת כל מילה ומילה. וכמו מילות השיר -  "זה מאוחר מדי בשביל להצטער?" אז אנחנו עונים שלא! אף פעם לא מאוחר ובשביל זה יום הכיפורים כאן כדי להתנצל על כל החטאים.

 

מודה אני - עומר אדם

עומר אדם מרגש כמו תמיד בשיר שהוא אומר תודה ועושה חשבון נפש עם עצמו ומשתף אל אלוהים, אומר לו תודה על כל הטוב שנתן לו. חשבון הנפש שאדם עושה בשיר מתאר את מה שאנו עושים ביום הכיפורים, כאשר אנו מנותקים מהכל, זהו בדיוק הזמן המתאים לחשבון הנפש שלנו.

 
תגובות