טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של צ'ארלי פות'. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של צ'ארלי פות'

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של צ'ארלי פות'

כבר כשהיה בן ארבע החל צ'אלי פות' לנגן על פסנתר והתאהב במוזיקה. הוא המשיך ללמוד מוזיקה וכבר כשהיה בכיתה ו' הקליט והפיק אלבום של שירי חג המולד ועבר מדלת לדלת בכל בית באזור מגוריו כדי למכור אותו. כשגדל החל להעלות סירטונים ליוטיוב בהם הוא שר ולאט לאט החל לצבור קהל מעריצים שהלך וגדל. בשנת 2015 בחר לצאת לדרך חדשה עם חברת תקליטים נחשבת ואז פרץ והפך לאחד היוצרים הבולטים ביותר בעולם המוזיקה. היום אספנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

See You Again

נפתח בשיר המרגש ביותר של הזמר שגם היה השיר שהיווה את הפריצה הגדולה שלו. השיר יצא בשנת 2015 בשיתוף פעולה עם הראפר wiz khalifa ואין אחד שלא מכיר אותו, הוא נכתב בשביל הסרט השביעי בסדרת הסרטים הפופולארית "מהיר ועצבני" כמחווה לשחקן הראשי פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית לאחר שלקח יום חופשי מצלומי הסרט. הוא צבר כמעט ארבע בליון צפיות ביוטיוב ונחשב לאחד השירים הנצפים ביותר בכל הזמנים.  קולו של צ׳ארלי שפותח את השיר מעביר את מילות השיר בצורה כל כך חזקה, ועם זו עדיין עדינה ומרגשת. זהו בהחלט אחד השירים היותר טובים של צ׳ארלי.

 

Attention

השיר יצא בשנת 2017 ונחשב לאחד מהשירים המושמעים ואהובים ביותר של הזמר. הוא זכה ליותר מ800 מליון צפיות ביוטיוב והוא בהחלט שיר שכיף לשמוע! זה היה הסינגל שפתח את האלבום השני של הזמר ואין דרך טובה יותר לפתוח אלבום מלהיט גדול. אי אפשר לשמוע אותו ולא להתמכר אליו וזהו לדמרי אחד השירים האהובים ביותר עלינו.

 

One Call Away

השיר הבא יצא לפני 3 שנים וזכה ליותר מחצי מליארד צפיות ביוטיוב, והוא אחד השירים הטובים יותר של הזמר. השיר נפתח בפסנתר עליו למד לנגן כבר בגיל ארבע ולמרות ששיר הוא יותר רגוע הוא שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע ומדגיש את הייחוד בקולו של פות' שמבדיל אותו משאר הזמרים בתעשייה. הזמר הצעיר והצוות שמאחוריו בהחלט עשו עבודה מדהימה בשיר!

 

The Way I Am

השיר הזה הוא החדש ביותר ברשימה שלנו ויצא רק בחודש יולי האחרון ולמרות שהוא לא נחשב לאחד מלהיטיו הגדולים הוא לגמרי נמנה בין השירים הטובים ביותר שלו. הפתיחה שלו היא נורא קצבית ומצורף לו קליפ שנפתח בתמונות רצות לפי קצב השיר שבהחלט מושכות את תשומת ליבנו. בנוסף, צ׳ארלי הוציא לאחרונה גרסא נוספת שלו לשיר, גרסא אקוסטית שזכתה לכשלוש מליון צפיות ביוטיוב.

 

We Don’t Talk Anymore

נסיים בשיתוף הפעולה הבלתי נשכח עם הזמרת האהובה סלינה גומז. השיר זכה לכמעט 2 בליון צפיות ביוטיוב שזהו הישג ענק לזמר הצעיר שנמצא בתחילת הקריירה שלו. שילוב הקולות של שני הזמרים ביחד גורם לנו להרגיש שלווה והזדהות עם נושא השיר שבהחלט נוגע להמון אנשים. למרות שעברו כבר שנתיים מיציאותו אנחנו מוצאים את עצמנו מזמזמים את השיר.

 
תגובות